Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No oli tuo Teronkin ulosanti tänään aika tasokasta. Saatana kun äijä ei saa yhtään mitään sanottua, hekottaa ja änkyttää jotain puutaheinää.

edit: miksi ne otti lisää porukkaa kun on kerta vain 3vko jäljellä? niidenhän pitää sit häätää kolme tyyppiä kerrallaan tuolta ensi viikolla.

En tiedä onko Johan vielä varma voittaja, se riippuu monesta asiasta, aikaa vielä on jäljellä.
Riippuu kenen äänet kukakin aina perii, Chipan kannattajat jakautuu varmaan aika monelle.

veikkasin jo aikaa sitte että seri tai tero vie, onneksi kuitenkin seri ei siihen enään kykene. uskon edelleen teroon. itseänikin ärsyttää teron ulosanti suorissa lähetyksissä vaikka muuten kyllä tyypistä pidän. johanin en toivo voittavan ihan jo sen takia ku mies on saanut jo ihan tarpeeksi talosta, pokerivoitto+afrikan matka+ muuta lellimistä kuten sviittiä 2kertaan, pizzaa, hierontaa ym kivaa...... ihan ok tyyppi muttei kyllä voittaja omaan makuun.

No oli tuo Teronkin ulosanti tänään aika tasokasta. Saatana kun äijä ei saa yhtään mitään sanottua, hekottaa ja änkyttää jotain puutaheinää.

edit: miksi ne otti lisää porukkaa kun on kerta vain 3vko jäljellä? niidenhän pitää sit häätää kolme tyyppiä kerrallaan tuolta ensi viikolla.
heitin ton nyt spoiler tageihin koska se saattaa aiheuttaa joillekkin mielipahaa
Ennen suoraa johan ja tero keksi että mitä jos koittaa kierrellä vapun kysymyksiä niin pitkään että joutuu menemään mainoskatkolle eikä ole aikaa odottaa sitä vastausta. Tuossa oli syy miks se puhu paskaa.

Jännittääköhän sitä Teroa nuo suorat lähetykset niin paljon kun menee ihan puihin koko mies? Eilen tunsin pientä myötähäpeää kun ei vastausta kysymykseen tullut millään ja jätkä vaan pyytelee kavereilta apua. :nolo:
Tykkään siis Terosta, mutta vähän tuo ihmetyttää.

Jännittääköhän sitä Teroa nuo suorat lähetykset niin paljon kun menee ihan puihin koko mies? Eilen tunsin pientä myötähäpeää kun ei vastausta kysymykseen tullut millään ja jätkä vaan pyytelee kavereilta apua. :nolo:
Tykkään siis Terosta, mutta vähän tuo ihmetyttää.
Lukase toi edellinen posti, siinä oli just tosta juttua.

Vittu että vituttaa se Heidi vai mikä Henna onkaan! :wall:

Ja mä kun pidin Cheriä sekopäänä.

Ämmä hinkuu ja vinkuu niinku siltä olis keuhkot ammuttu pellolle. Helvetin hullu!

Mä oon tullu siihen tulokseen että johan eikä tero ansaitse voittoa.

Mielestäni Anna voi olla aika kovilla, selvinny 2 äänestyksestä todella loistavasti, lisäks anna on tällähetkellä yks viihdyttävimmistä keskustelijoista. Hennakin saattaa voittaa jos tajuaa nyt laittaa vähän tissiä ja meininkiä äkkiä peliin.

Tuuli,anniina, aleks,jarmo ei oo pelkoa että niistä kukaan voittas.

Mä oon tullu siihen tulokseen että johan eikä tero ansaitse voittoa.

Mielestäni Anna voi olla aika kovilla, selvinny 2 äänestyksestä todella loistavasti, lisäks anna on tällähetkellä yks viihdyttävimmistä keskustelijoista. Hennakin saattaa voittaa jos tajuaa nyt laittaa vähän tissiä ja meininkiä äkkiä peliin.

Tuuli,anniina, aleks,jarmo ei oo pelkoa että niistä kukaan voittas.

No ei kyllä vitussa ole Hennalutkalla pienintäkään mahista voittaa, se lentää pihalle heti kun siihen on mahdollisuus. Anniina saattaa saada leijonan osan serin äänistä, koska molemmat on sellasia teinipissisten arvostamia todennäköisesti. Tuuli ei ikänään voita eikä se metalliturpakaan saatikka hinaaja.

Kyllä se on Anniina, Johan tai Tero sanon minä.

Toivottavasti Tero.

Suositut

Back
Ylös Bottom