Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuulin osakkeet laskivat valitettavasti, koska ensiksi vaikutti ihan mukavalta. Kamala ääni sekoitettuna random imutteluun Masan kanssa on huono sekoitus. Tosin mitään ei muisteta huomenna.

Kenen mielestä Anniinalla on muka kamala ääni? Mielestäni erittäin miellyttävä...

Tuulin osakkeet laskivat valitettavasti, koska ensiksi vaikutti ihan mukavalta. Kamala ääni sekoitettuna random imutteluun Masan kanssa on huono sekoitus. Tosin mitään ei muisteta huomenna.

Kenen mielestä Anniinalla on muka kamala ääni? Mielestäni erittäin miellyttävä...

Todella miellyttävä! Mä oikeesti diggaan sen ääntä ihan vitusti!

tuuli tulee munyan kans juttuun vaikkei ole juuri jutellutkaan sen kanssa, öööö.

Vittu toi Tuulikin on dorka: "Kun mä oon enkkuvihaaja". No kun sitä nyt perkele käyttäis niin sitä myös oppis! Onhan se nyt aluksi kankeampaa mut kyl se siitä lähtee nopeesti luistamaan.
Kunnon nollatauluja taas koko jengi.

Joo, mä en kyllä lähtis riitelee Tuulin kanssa.. Ihan vaan sen takia etten kestäisi sitä piipitystä :D

Tuulin nauruhihitys on niin saatanan ärsyttävän kuulosta! (milloin Tuuli saadaan ulos talosta?)

Mulla on erittäin vahva tunne, että viikon päästä joutuu lähtemään...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom