Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
voi tulla tylsä loppukausi. Kun niko ja ade on lähtenyt. Ainut viihde tuolla on zeri ja sen selitykset joista ei saa mitään selvää.
Ei tässä mitkään loppukaudet enää kiinnosta. Pääasia että 50 tonnia ei mene ainakaan väärimpään mahdollisimpaan osoitteeseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niko @ BB - Raivokohtauksen syy selvisi! sanoi:
- Nää on mun synttärit ja tänne tulee joku ämmä tekorastojen kanssa selittämään miten mulle sopii pinkki paita, Niko sopersi itkun lomasta.

Ei saatana. Ei pysty ymmärtämään. Paiskotaan viinejä, laseja ja tölkkejä ympäri taloa tuon takia. Homo saa olla, ei mulle ole niin välilä mutta kyllä tollanen hiihtäjä ansaitsee ei pelkästään häädön vaan myös sen, että joku vetelisi ympäri korvia ja opettaisi hieman Herranpelkoa niin oppisi olemaan!

Ja juu, oli varmasti kännissä mutta jos ei mopo pysy käsissä näköjään koskaan niin ei sitten oteta sitä mukia ollenkaan.

http://www.stara.fi/2008/10/12/bb-nikon-raivokohtauksen-syy-selvisi/

voi tulla tylsä loppukausi. Kun niko ja ade on lähtenyt. Ainut viihde tuolla on zeri ja sen selitykset joista ei saa mitään selvää.
Höpön löpön. Kyllä tuolla alkaa tapahtua nyt paljon enemmän, kun nuo pahan hengen luojat ovat poissa.

No jos tuo on sun käsitys viihteestä, niin sitten ehkä ei. Itse seuraan mieluummin jotain hauskanpitoa kuin ainaista ulinaa.

mutta ei siellä ole mitään kattomisen arvoista. Ei ole niitä itkupillejä. Eikä homo-nikoa avautumassa joka pikku asiasta. Nuo oli viihdettä.

No jos lempiohjelma on kauniit ja rohkeat niin voihan tuo BB:n meno viihteestä mennä.

Bileeeeeet, näkyy ade. Ottaa lievästi sanottuna pannuun noi uudet asukkaat. Tonne ei oo tullu yhtään mielenkiintoista uutta asukasta. Taas tollasia mitäänsanomattomia perus pallinaamoja kaks kipaletta. Seuraavaks kehiin vaikka joku hoito johanille. Tulis sentään viihdettä. Tai sitten joku oikeesti hauska ja räväkkä miespersoona. Ei tollasia ihmisiä enään taloon. Jooko, oikeesti?

Kiitokset kaikille myös Rankkurin puolesta, että saatiin rantaruotsalainen hintti talosta vittuun. :worship:

Normaalisti en mihinkään äänestyksiin osallistu, mutta tällä kertaa oli pakko heittää yks miinus adelle ku vitutti niin koko tyyppi:rolleyes:. Nuo kaks uutta muijaa vois pistää kyllä samantien vaihtoon:jahas:

No jos lempiohjelma on kauniit ja rohkeat niin voihan tuo BB:n meno viihteestä mennä.

noh einyt ihan kauniit ja rohkeat, vaan salarit. :D

No jos tuo on sun käsitys viihteestä, niin sitten ehkä ei. Itse seuraan mieluummin jotain hauskanpitoa kuin ainaista ulinaa.

mutta noille sai sentään nauraa. ainoa klovni enään zeri tuolla.

mutta noille sai sentään nauraa. ainoa klovni enään zeri tuolla.
Tavallaan olen ihan samaa mieltä, että yksi syy näiden reality-ohjelmien seuraamiseen on juurikin se, että saa nauraa idioottien toilailuille. Mutta ainakin Aden kohdalla se perseily ei oikein ollut hauskaa, kun se ei niinkään tehnyt mitään hauskalla tavalla typerää. Se oli pelkästään yleisesti vittumainen ja märisi koko ajan. Ja ne Nikon itkuraivarit oli aluksi hauskoja, mutta alkoi nekin ainakin minua pidemmän päälle vituttamaan. Hyvä että lähtivät.

ärsyttää johanin asenne edelleen. mihinkään ei ala kommentoimaan/ottamaan kantaa. luulee pelaavansa varman päälle, mutta eihän tollasta kauaa jaksa katella.

Tuli mieleen että onko tältä porukalta irronut vielä kertaakaan "hyvää" läppää kun ne ovat menneet nukkumaan?

Tuntuu että aikaisempina kausina irtos välillä hyvääkin läpäskää ja hyviä källejä porukalta ennen nukahtamista.

Mitäs tyhmää Johan nyt on tehny?
Nyyhkyttänyt Adevilin perään vaikka Johan oli hänen Top-3 haukuttu- ryhmässä. Tosin eihän hän välttämättä sitä tiedä. ' Niin väärin, moraali lähti kotiin', toivottavasti Vappu näyttää jotain videota tähän asiaan liittyen kun Johan lähtee.

BB-Noita Nari-Anne lähtenee seuraavana, haukkuu BB-Professori Teroa jatkuvasti vaikkei hän siihen anna (ilmeisesti) syytä. Cherylliä en pidä ärsyttävänä, vaikka 'niinku' esittyykin hänen puheessaan vähän liikaa. Sama se oli Markolla silmien räpytyksen kanssa.

Vetääkö toi Ansku roolia vai onko oikeesti noin tyhmä? Mikä on pessimisti? Lukion käynyt kuitenkin...mitä siellä nykyään opetetaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom