Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
No tässä huomattiin kuinka turhaa joukkoäänestys loppujen lopuks oli, porukka ei äänestäny sitä mitä sovittiin ( :D ). Ja aden saamat äänimäärät ( + ja - ) oli todella pieniä jos kuvitellaan että kaikki järjestelmällisesti koitti sitä äänestää niin täällä kuin murossa.
No nimen omaan ku jotkut saatanan idiootit täälläki on vaan Miaa äänestäny. Voihan vitun vittu. Mä en jumalauta jaksais mitenkään kattoa ton vammasen hinttarin vinkumista tuolla enää sekuntiakaan. Kumpa se tukehtuis tohon tekoitkuunsa ja kuolis. Ootteko nyt sitten ilosia, ketkä äänestitte Miaa, kun tienasitte tolle rääkyjälle 50k€?

Timo Kinnunen taloon!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hyvin meni tää "ade" masinointi. hienoa yhteistyötä :D

onneksi ei tullu äänestettyä .

No tää on just se syy miksi masinointi ei toimi. Jos vain forumilla äänestää niin ei se tuolla kilpailussa näy... :D

Vituttaa kun aina suunnaton kiire tossa lähetyksessä. Vaikka kuinka ripeesti mia tossakin lähti niin silti joutu Vappu taas antamaan oikee vauhtia ja sen seurauksena se sekoo sit omissa sanoissa jne.

no vittut ade tota vie. Se on kuitenkin toi homo-niko joka voittaa. Enemmin adellekin toi 50 tonaa kuin tolle pissaliisalle.
Aivan hyvin voi viedä. Jompi kumpi noista homoista voittaa, se on aika varma. Mieluummin mun mielestä Nikokin kun Andreas. Andreaksen puheääni vituttaa itse asiassa tällä hetkellä jopa enemmän ku Nikon, mikä on jo aika uskomattoman paljon.

Mua on alkanu häiritsee tämä ääniprosenttimittari koska se on joka äänestyksessä ollut tiukkaa kisaamista äänestyksessä olleiden välillä, voiko se olla mahdollista? eikai aikaisemmissa oo ollut noin tiukkaa kisailua?vai onko toi rahastus keinoa kun näytetään vaihtuvia prosentteja jatkuvasti? Varsinkin kun on ollut selkeet erot äänten välillä, niin yhtäkkii ohjelman loppua kohden käydään kilpaa siitä kumpi tippuu :curs: ärsyttää vaan..

no vittut ade tota vie. Se on kuitenkin toi homo-niko joka voittaa. Enemmin adellekin toi 50 tonaa kuin tolle pissaliisalle.
Paljon mielummin näkisin Nikon voittavan koko roskan. Nikolle saa sentään nauraa, mutta Ade vaan ruikuttaa ja esittää reilua jätkää. Toivotaan nyt kuitenki että joku kolmas nousee katsojien (vai subtv:n? :evil:) suosioon loppua kohti.

Veikkauksia tuleeko vielä lisää populaa taloon? Sais kyllä joku kunnon tirehtööri tulla, ettei marraskuussa käy turhan tylsäks.

Varmasti tulee lisää porukkaa...

Mutta mitäs veikkaatte, vieläkö Harri saa palata taloon?

Suositut

Back
Ylös Bottom