Tuskin saavat viikkotehtävää suoritettua.
Jarkko osaa, mutta se saattaa koitua kohtaloks. Toisaalta aika idioottimaista, jos vain Kadi saisi neuvoa miten rakennetaan. Jarkon pisteen nousevat silmisssä :hyvä:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuskin saavat viikkotehtävää suoritettua.
Jarkko osaa, mutta se saattaa koitua kohtaloks. Toisaalta aika idioottimaista, jos vain Kadi saisi neuvoa miten rakennetaan. Jarkon pisteen nousevat silmisssä :hyvä:
Jaaha, vittu näitä haamunnäkijöitä. Vihaan kuunnella noita höpöhöpö tarinoita.
Mua kans vituttaa suunnattomasti. Antaa itestään täysin idiootin kuvan tollasilla puheilla.Jaaha, vittu näitä haamunnäkijöitä. Vihaan kuunnella noita höpöhöpö tarinoita.
ja se vielä, että kun alkoi kertomaan sitä tarinaa, niin sanoi "eiku" ja mietti hetken, sitten jatkoi tarinaa. Eli keksi koko ajan sitä stooria kertoessaan. :jahas:Mua kans vituttaa suunnattomasti. Antaa itestään täysin idiootin kuvan tollasilla puheilla.
Joo kieltämättä kuulosti todella laimealta :jahas:ja se vielä, että kun alkoi kertomaan sitä tarinaa, niin sanoi "eiku" ja mietti hetken, sitten jatkoi tarinaa. Eli keksi koko ajan sitä stooria kertoessaan. :jahas:
kadi vois mun puolesta lähtä vatkaamaan päätänsä kotiinsa.
Taitaa olla Fabio aikamonen homofoobikko. Ensin se rupes valittamaan, ettei välttämättä saa nukuttua kun Jarkko on samassa huoneessa ja on kuullut Jarkosta jotain huhuja. Nyt sitten antoi Saulille yhden pisteen vaikka Saukkihan on just leppoisin jätkä koko porukasta.
kadi on ihan psykopaatin näköinen tossa äänestys pätkässä :D. aika pahat katseet. 5vaille sekoamis pisteessä