Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Mut on se kyllä ihan totta, kuten Reason tuossa aiemmin mainitsi, että minkä takia täällä keuhkotaan ihmisten virheistä. Satukaan ei sille räpsytykselle varmaan mahda mitään (varsinkaan, jos se on tuota pakkoliikehdintää tai jotain terveyteen muuten liittyvää), eikä Einari ällöttävyydelleen :D

Totta kyllä on myöskin se, että väki talossa on niin tasapaksua, että keskustelunaiheita ei olisi ilman edellämainittuja + sitä saatanallista jokeltelua, mitä Timo ja Satu harrastaa :jahas:

GO EIKKA! :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuohan on ihan totta. Jos se olisi oikeasti johtunut kuivasta ilmasta niin olishan ne silmät varmasti jotenkin ärtyneet ja aivan takuulla se olisi ne nykimiset itse tiedostanut. Vai kuiva ilma, niinpä niin :rolleyes:

Niin, tai ainakin viimeistään siinä vaiheessa olisi kuivien silmien räpsytys loppunut, kun se valutti niitä Einarin tippoja omiin näköhavaitsimiinsa :jahas:

Veikkaan että tänään tippuu Henri. Alkaa nuo muut talonasukkaat olla melko kyllästyneitä sen pomotteluun. Tietenkin jos katsojat haluaa nähä draamaa niin sitte Eikka tippuu :)

Joo, se vaan yrittää paikkailla kun joku huomautti sille sen pakkoliikkeestä. Nyt se yrittää vetää ton roolin loppuun, et se johtuis jostain kuivasta ilmasta.;)
ai, mä olen missannut, et joku huomauttanut silmien räpyttelystä. hah, siinä on tekemistä ja muistamista silmien räpyttelyn suhteen. räps räps vain:hyper: oli miten oli, tosi ärsyttävän näköistä anyway:curs:

Mut on se kyllä ihan totta, kuten Reason tuossa aiemmin mainitsi, että minkä takia täällä keuhkotaan ihmisten virheistä. Satukaan ei sille räpsytykselle varmaan mahda mitään (varsinkaan, jos se on tuota pakkoliikehdintää tai jotain terveyteen muuten liittyvää), eikä Einari ällöttävyydelleen :D

Totta kyllä on myöskin se, että väki talossa on niin tasapaksua, että keskustelunaiheita ei olisi ilman edellämainittuja + sitä saatanallista jokeltelua, mitä Timo ja Satu harrastaa :jahas:

GO EIKKA! :rock:

No onhan toi ehkä vähän epäreilua arvostella toista tollasesta mille se ei voi mitään. Toi pakkoliike tulee tossa kruununa kaiken päällä, kirjakieli ja ärsyttävä lässytys on toki paljon ärsyttävämpää kuin toi.

Mut kun mimmi vituttaa niin sit siinä vituttaa kaikki.

Veikkaan että tänään tippuu Henri. Alkaa nuo muut talonasukkaat olla melko kyllästyneitä sen pomotteluun. Tietenkin jos katsojat haluaa nähä draamaa niin sitte Eikka tippuu :)

No onko se nyt paljoa pomotellut edes? Vai ovatko nuo vain niin pullamössöihmisiä että heti tulee pahamieli jos joku yrittää neuvoa/saada ihmisiä toimimaan.

No onhan toi ehkä vähän epäreilua arvostella toista tollasesta mille se ei voi mitään. Toi pakkoliike tulee tossa kruununa kaiken päällä, kirjakieli ja ärsyttävä lässytys on toki paljon ärsyttävämpää kuin toi.

Mut kun mimmi vituttaa niin sit siinä vituttaa kaikki.

Joo kyllähän minäkin olen kyseiseen arvosteluun syyllistynyt, mutta tuli hetkellisesti paha mieli, kun ajattelin miten kamalalta siitä itsestään varmaan tuntuu, kun koko Suomi pällistelee omaa räpsyttelyä :(

Muakin vituttaa kyllä Satu kokonaisuudessaan. Taisi omassa pääkopassa käydä joku tilapäinen katkos äsken, mutta se korjaantunee about 21.10 :jahas:

Vittu tota Satua, voi vittu. Miksei voi olla saatana vaan hiljaa.

kuivat silmät. satu ite sanonut ohjelmassa ainakin kerran kaks pari päivää sitten. yritti jopa laittaa einarin kostutustippoja silmiinsä.
joo ja näitä säälittäviä selityksiä oli myös siinä esterata tehtävässä. jostain kauhu leffoista rupes lässyttään. en ymmärrä miksi siinäkään ei oikeaa syytä voinut sanoa. eli että mua ahdistaa olla bikineissä teidän nähden.

Toi juontaja(kin) on revasta, Vappu mikälie. Aika vähän sekoilee sanoissaan.

Toi juontaja(kin) on revasta, Vappu mikälie. Aika vähän sekoilee sanoissaan.

Vappu Pimiä pilas mun aamut kesällä, kun piti pakolla kuunnella duunissa ton laadukasta työskentelyä. Voicelta siis.

Einarin erilaisuutta korostetaan kyl reippaasti koko ajan. Kadi alkaa saamaan pojoja multa koko ajan enemmän, se on söötti mimmi ja vaikuttaa helvetin mukavalta.

Einari sit lähti...vähän yllätti.

Voi vitun vittu. En kato enää bb:tä. Ei kummempia sympatioita eikkaa kohtaan, mutta kun toi Heka on niiiiiin vitun ärsyttävä. Adios bb 2007.

Vittu mitä paskaa, ikinä en enään kato kun einari lähti!!
Ei ne anna edes noille asukeille viinaa!! mitä vittua tuolla pitäis tapahtua??? antais nyt vittu noille jonkun vitun monopoli pelin niin kaikilla olis varmaan ihan tosi vitun siistiä juu!!!

BB, HAISTA PASKA=:kakka:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom