Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Kaapelitalous ja MTV:n paketti tilattuna, mut salattua näyttää digiboxin info. Soneralla tosin lukee, et kaikissa maksullisissa paketeissa mukana Big Brother, joten.. öh!?
Eli ei näy täälläkään..

Nyt alko näkymään, koitappas asentaa uudestaan kanavat?! mulla lähti tollei toimimaan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hieno motto tuolla yhdellä mimmillä (maxine): Syö paskaa, miljoonat kärpäset eivät voi olla väärässä.
edit: Hehe, einarilla on kans hyvä: Toiset kulkevat edellä ja tekevät. Toiset tulevat perässä arvostelemaan (Seneca).

Ei oo hyvännäkösiä miehiä.
(nämä mielipiteet siis nettisivujen perusteella, katsoo huomenna muuttuuko mieli)

Pari ihan nättiä tyttöä, ainakin noin nettisivujen perusteella. Huomasin muuten, että talossa olevista pojista vain yksi seurustelee, kun taas tytöistä taisi seurustella neljä. Onko haettu kenties sellasia asetelmia, että koitetaan saada sinkkupojat hiostaan mimmejä.

timollahan on ihan kondooleja mukana. taitaa olla varsinainen häntäheikki. no ei vaiskaan. hyvähän ne on olla aina mukana

Ei näy, jos sulla ei oo mitää Welhon ohjelmapaketeista... jos sulla on joku esim. Canal-paketti nii saat sen ilmaseks!

Hohoh, mulla on MTV3-kanavapaketti 9,9e/kk joten sain tuon BB:n ilmaiseksi. :D

On sellainen fiilis, että murolaiset yrittää äänestää Einarin voittoon...

Tuleeko tuo teeveestä lainkaan? Siis maksuttomana.

Parempi jos ei.

24/7 omistajat spoilatkaa sitten viestejänne ettei mun päivät mene pilalle kun ennakkoon tietää mitä tapahtuu:D

tai perustakaa 24/7 oma triidi. tais viimevuonnakin sellainen olla..

Jostain syystä repesin tälle neutriksen postille. Oli viimevuonna 24/7 ketju.. Kai sä nyt sen muistit.

no niin kaikki rakkaat pakkislaiset ym ihmiset. nyt on ratkaiseva hetki käsillä kun valitaan jo pudonneista kilpailijoista takaisin yksi asukki taloon. ehdolla ovat enään 3 henkilöä: kaarlo, jenni ja mira.

suosittelen että äänestetään kaarloa taloon, koska miraa emme sinne halua. jenniä taas ei kannata äänestää, koska hänellä ei tule olemaan mahdollisuuksia taloon pääsemisessä joten äänesi menee aivan hukkaan jos häntä äänestät. en osaa paremmin sanoja muotoilla mutta äänestäkää vaikkei tämä teitä kiinnostaisikaan :)

te jotka olette jo aiemmin äänestäneet(siis aiemmin kuin tänä iltana) menkää äänestään uudestaan, koska tilanne on nollautunut tänään kun nuo 3finalistia saatiin selville.

SUORA LINKKI ÄÄNESTYKSEEN: ei toimi enää

niin ja mulla ei ole elämää:hyper: :lol2:

Miksei kukaan pakkislainen mörssäri hakenut tonne? :D Ois hauska kattella kaapin kokosta kaljua bodarihirmua vetämässä ehramia ja kaurapuuroa..

Jostain syystä repesin tälle neutriksen postille.
joo melko tosissaan tullut vaahdottua :D ja varmaan tulee vaahdottua tänäkin vuonna:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom