Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Mutta tärkein kysymys on, että mällääkö ne sängylle, housuihin vai mihinkä? :jahas:
Kait ne sit housuille vetää. Jos ne on ajatellu heittää pöksyt kuitenkin pesuun aamulla niin so not.

Jos oisin tuolla talossa, veivaisin joka yö mällit paperille ja kiikuttaisin paperin jonkun toisen tyynyn alle. Aamulla kun ko. henkilö tivaa kuka se oli, niin sanoo vaan pokkana että näki kun esim. Eikka vei sen yöllä sinne :hyvä::dance:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta tärkein kysymys on, että mällääkö ne sängylle, housuihin vai mihinkä? :jahas:

Mihin nyt kulloinkin. Pimeässä kun rullataan ni aina ei edes tiedä mihin se laaki päätyy. Kyllä se yleensä viimeistään aamulla selviää.

En kyllä välttis tahtois koisia Eikan vieressä...

Einari on paras ;DDD

En käsitä miten ne siinä huushollissa pystyy elään ilman että palaa taulu, ku se saamarin hiippari pyörii nurkissa. Joutuis ny poes sieltä, ni ei tarttis vahingossakaan törmätä sen naamaan. Tähän mennessä automaattirefleksi on ollu vaihtaa kanavaa joka kerta ku tää sankari tulee yksinään kuviin.

Tuli tässä vaan mieleen, että onko se Pia tehnyt tuolla talossa yhtään mitään? Hänen esittelyvideonsa oli muistaakseni suht räväkkä, mutta olisi siinäkin voinut mainita että tulee esittämään talossa omaa itseään, eli kuivaa ja pikkuvanhaa akkaa.

Sama juttu Tiinankin kohdalla. Videossa sanoi että seksi pyörii mielessä koko ajan, mutta kas, rouva jopa myönsi eilisessä lähetyksessä että seksi ei ole käynyt mielessä kertaakaan talossa ollessa.

Pitää itsekin hakea seuraavaan BB:hen ja sanoa videossani että mä nussin kaikkia, syön omaa paskaani ja oon muutenkin tosi hauska ja hullu persoona jota kukaan katsoja ei halua äänestää pois. Sitten kun taloon pääsen, istun nurkassa kuunnellen ja peesaten muiden turhanpäiväisiä vingutuksia.

Tunnen itseni petetyksi :(

Satu tilittään "Mä tiedän että Timo haluu musta enemmän kuin kaveria"...Niin no, pilluahan se haluaa, selvä se. Mun aiemmat profetiat toteutuu vielä: Satun selibaatti päättyy ja alkaa sen jälkeen heti uudelleen kun Max ja Timo ryhtyvät suorittamaan rakkauden tekoja.

Sadussa on pieniä yhtäläisyyksiä BB:n ekan kauden Hannaan. Molemmat nuolee talossa Timo-nimistä jannua ja molemmilla on samoja pakkoliikkeitä silmien räpyttelyn kanssa. You can call me Sherlock.

Tiina on kyl kääntänyt takkinsa kokonaan taloon tulon aikana. Ekana oli panemassa kaikkea mikä liikkuu ja nyt suunnittelee häitä ja taloa Pasin kanssa. Ei, onhan se hienoa...nyt vaan muija ulos sieltä talosta.

Vetäis nyt vittu koko porukka vesiselvänä koko ohjelman läpi, hienostihan tää näinkin menee.

e- voi lol, legendaarinen puhelu.

e2-hajoo pää tohon kirjakieleen.

Vittuako toi Satu nyt selittää elämästään, ei Timppaa kiinnosta paskaakaan sen rippijuhlat tai nimeämishistoriikki. En oo ennen huomannutkaan, että se räpyttelee silmiään koko ajan hiton ärsyttävästi.

Onks toi joku vitsi vai miksi helvetissä Satu puhuu kuin lapsi 'kun minä'-tyylisillä lauseilla ja jatkuvasti kirjakieltä? Ihan vitun ihmeellistä settiä :jahas:

Todella ärsyttävää.

Edit: Huomasin myös ettei Timoa kiinnosta sen hevostarinat YHTÄÄN. Ja toi silmien pakonomainen räpsytys vituttaa myös.

Sadussa on pieniä yhtäläisyyksiä BB:n ekan kauden Hannaan. Molemmat nuolee talossa Timo-nimistä jannua ja molemmilla on samoja pakkoliikkeitä silmien räpyttelyn kanssa.

Ite en edes noteerannut tuota räpyttelyä kunnes nyt. Kokoajan silmät hakkaa sillä, meinaa alkaa ärsyttämään. :jahas:

Onks toi joku vitsi vai miksi helvetissä Satu puhuu kuin lapsi 'kun minä'-tyylisillä lauseilla ja jatkuvasti kirjakieltä? Ihan vitun ihmeellistä settiä :jahas:

Todella ärsyttävää.

Edit: Huomasin myös ettei Timoa kiinnosta sen hevostarinat YHTÄÄN. Ja toi silmien pakonomainen räpsytys vituttaa myös.

Katoin ihan samaa. Miksi ton pitää puhua kuin jonkun aivovammasen. Tulee mieleen American Pie leffasta se nörttimuija, jonka kaikki jutut alko samalla lauseella.

"This one time, at bandcamp..."

jep, aivan helvetin ärsyttävää silmänräpytystä ja ihme kirjakieli settiä. Kun minulla oli rippijuhlat, ei vaan kun minulla oli... ihanku vittu lukis jotain lasten satua :D

Timoa ei kiinnosta muu kuin toosa, ja eiköhän se vielä pääse laittamaan aisaansa muuhunkin kuin satuun. Ja satu kuvittelee varmasti jo perustavansa perheen timon kanssa.

Oon kyl huomannu tuon Sadun räpyttelyn kokoajan mutta jotenkin arvasin että tämänpäiväsen jakson jälkeen alkaa muillakin verenpaine nousta :D Vitun Kadi kailottaa täyteen ääneen "Ei meidän Eikka Putoo!Kyllä meidän Ainarilla fanijoukko on" kun Heka on ihan siinä lähistöllä prkl!

Nyt alkaa kyllä munkin hermo mennä siihen Sadun silmien räpyttelyyn. Ekoissa jaksoissa se näytti vielä aika söpöltä, mutta nyt siitä alkaa saada tarpeekseen.

Tästä kaudesta tulee kyllä ihan paska tätä menoa. Ei tuo Einarin outous jaksa kantaa koko helvetin syksyä. Viikkotehtävät epäonnistuu ja on muutenki aika penaalista. Viinaakaan ei anneta. Sitte joutuu kuunteleen noiden normijuttuja.

Viinaa taloon saatana!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom