Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä muutan viroon jos toi lahoaivo voittaa.. :jahas:kummalliset porinat tuolla kadilla aina kännissä. minä en kyllä tajunnut mitään mitä se taas yritti selittää pk huoneessa. sopii kyllä viina yhtä hyvin kadille kuin otsatukka sialle.
No miten Kadi on huonompi kuin Niko tai Sauli, siksi ettei oo suomalainen (Rilli onkin ihan oma lukunsa, miusta on väärin, että joku kuka tulee niin lopussa showhun, pääsee loppuäänestykseen asti)? Kadi on sentään tuonut viihdettä ohjelmaan, Sauli vaan myötäilee muita ja Nikolla taas.. No en vaan ymmärrä sen "huumoria".
Kaikki on olleet humalassa ihan yhtä "fiksuja".
No tästä puheesta huolimatta en silti äänestäis Kadia, mutta en kyllä ketään muutakaan noista.
Jokainen illalla pari plussaa Nikolle! Eikös vaan? :dance:
Itse ainakin joudun laittamaan, pari euroa on pieni hinta siitä jos saadaan potti jollekin muulle kuin Kadille.
Nimittäin se kyllä syö rotan lailla jos Kadi voittaa!
Masinoimalla Niko voittoon! Vois jopa onnistua, sillä MuroBBS:ssä porukat näyttäis olevan Nikon puolella.
Historiallisen tiukka Big Brother -finaali tulossa!
02.12.2007 18:45
Big Brother 2007.
Tänään klo 21 alkavassa Big Brother 2007 -finaalissa nähdään todellinen jännitysnäytelmä. Äänestystilanne on äärimmäisen kiihkeä.
Kärjessä ovat vaihdelleet koko sunnuntain BB-finalistit Sauli ja Kadi. Myös kolmantena oleva Niko on kymmenen prosenttiyksikön päässä kärkikaksikosta.
- Kokemustemme mukaan suorassa lähetyksessä tällainen ero äänissä ei todellakaan ole merkittävä. Suurin osa äänistä tulee vasta lähetyksen aikana, kertoo tuottaja Mikko Räisänen.
Neljäs finalisti on Riitta.
Tällä hetkellä kärjessä on Sauli 36,53 prosentilla äänistä. Kadi on toisena (35,97 %), Niko kolmantena (26,07 %) ja Riitta neljäntenä (1,43 %).
mul on paha kutina et tää ei pääty hyvin.
nikolle ääniä. ny.
Tissit. :P