Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Miettikää jos olis ollut Hena diktaattorina. Hitto ton tehtävän olis pitänyt olla viime kaudella, ei oo ketään tarpeeks kyrpää persoonaa tällä kaudella.
Olihan meillä tälläkin kaudella yks Henri, joka näytti osaamisensa siinä perhetehtävässä... ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olihan meillä tälläkin kaudella yks Henri, joka näytti osaamisensa siinä perhetehtävässä... ;)

No juu, Hekassa olis ollut ehkä potentiaalia.

Ei hemmetti tota Riitan lukemista:D Tiktaattori, Pig Roteri...

Omasta mielestäni Riitta kuitenkin on ollut ihan raikas tuulahdus taloon, ei ole ärsyttänyt ainakaan minua vielä yhtään, päinvastoin. Eikö ne nyt saatana voineet vähän parempaa diktaattoriksi valita, jos ei oikeesti uskalla simputtaa sen takia että pelkää joutuvansa häätöuhkaan niin on väärässä paikassa.

Omasta mielestäni Riitta kuitenkin on ollut ihan raikas tuulahdus taloon, ei ole ärsyttänyt ainakaan minua vielä yhtään, päinvastoin. Eikö ne nyt saatana voineet vähän parempaa diktaattoriksi valita, jos ei oikeesti uskalla simputtaa sen takia että pelkää joutuvansa häätöuhkaan niin on väärässä paikassa.
No ryhtyisitkö itse siihen, jos se vaikuttaisi siihen että saisit 50k€? Itse en.

eivät näyttäneet kuin pätkän siitä kansallislaulusta :( Tietäiskö kukaan mistä sen näkisi kokonaisena? Olis vaan niin kiva nähdä ne kaikkien soololauluosuudet! :D

"Riitta" ja "raikas tuulahdus" samassa lausessa. :lol2:

Ei toi vitun Fabe nyt oikeen osaa. "Onko tää joku vitsi, eikö ne parempaa keksiny", kun toinen astelee taloon. Eihän tollasta äitiä nyt voi kukaan muutenkaan vihata, vai?

Pikkulinnut on muutenkin laulellu että suurin osa boratin tarinoista on aivan täyttä paskaa, kuulemma se leffastoori tyttöystävästäkin oli bullshittiä. Joku kertoi ettei Farbod kai ole edes ollut kovin kauaa sen kanssa. LUXistakin se on varmaan nähny just sen logon ja alkanu siitä kutomaan satua...
Joo, suurin osa Farbodin tarinoista on ihan tuulesta temmattuja, ja ne mitkä sit ei oo niin niitä on väritetty aika rankasti. Puhunu ittensä muutaman kerran vaan pussiin kun Niko ja Jarkko alkanu uteleen enemmän jostain tarinasta. Ja pitikin tossa pari sivua sit ylistää Farbodia et sil on arvot kohdallaan jne, puhu sen verta vittumaiseen sävyyn Riitasta. Tosin nyt se on kyl jutellu sen kans ihan kiitettävästi. Toivottavasti on oppinu jotain :rolleyes:

Toivottavasti toi kansallislaulu näytetään nyt tulevis jaksois kokonaan, ku niitten pitää se kuitenkin laulaa joka aamu. Oisin itekkin halunnu nähä ne soolo-osuudet :D

No ryhtyisitkö itse siihen, jos se vaikuttaisi siihen että saisit 50k€? Itse en.

En usko että porukka kuitenkaan kovin helposti nimeäisi roolisuorituksen perusteella, mutta ihmettelen suuresti mikei BB valinnut diktaattoriksi jotain persoonallisempaa asukkia vaan Piian, joka jo heti alkuun pyytelee anteeksi ja lupaa olla kiltti.

Olis ollut ihan mielenkiintoista nähdä Jarkko diktaattorina. Sillähän on noussut päähän toi sen asema talossa ja se olis saattanut lyödä yli roolinsa. Kadin mukaan Jarkko olis ilmeisesti jopa halunnut diktaattoriks. Olis ollut varmasti parempi kuin Piia.

Eli kukaan ei sit enää uskalla äänestää Kadia.

Ei voi olla noin vaikeeta pitää pokkaa,jumalauta!

Toivottavasti vetää perseet edes

No juu, Piia lähtee...

Meidän "taitelija" puhuu vähän sekavia.

Miks toi Suvi on ihan paniikissa? Kädet tärisee.

Kadi kyl aika alkkis... Ryyppää vaikka yksin... :rolleyes: Jotenkin todella säälittävä, toivottavasti tajuaa jälkeenpäin että selkeesti dokuin koko talosta.

Piian lähtö on nyt sitten 100% varma ja Jarkko saa olla 2 viikkoa vähintään putkeen äänestyksessä.

Muutenkin Piia hyvin hyssyttelee tuon viikkotehtävän, Kadi vähän jo innostu ja olisi ehkä saanut konflikteja aikaan jonkun muun kuin Piian kanssa ärsyttämällä kansalaisia.

Mutkun Piia ei haluu tippuu :(

Mutkun Piia ei haluu tippuu :(

Joo, ei herranen aika mitä touhua. Piialla on vielä koko ajan sellanen anteeksi- ilme naamalla. Tällaiset hetket pistää huomaamaan kuinka epäonnistunut tämä kausi on. Tehtävä olisi loistava, jos joku pystyisi täyttämään saappaat.

Missasin ton ihan alun, näytettiinkö siinä vieläkään sitä kansallislaulua kokonaan? Ois kuitenkin kiva nähä kaikkien laulusuoritukset.. Jos ei, niin on se kumma ettei voida näyttää kun aina se Suvin alkuosuus :curs:

Ja Suvi kyl vetää ihan överiks ton aina. Suvi kun sitä vaikka kositaan -> :eek: :hyper: x100

edit. jos jollain on toi koko laulu, niin uploadatkaa tai pistäkää linkkiä jos tiedätte et jossain ois

Missasin ton ihan alun, näytettiinkö siinä vieläkään sitä kansallislaulua kokonaan? Ois kuitenkin kiva nähä kaikkien laulusuoritukset.. Jos ei, niin on se kumma ettei voida näyttää kun aina se Suvin alkuosuus :curs:

Ja Suvi kyl vetää ihan överiks ton aina. Suvi kun sitä kositaan -> :eek: :hyper: x100

Tällä kertaa kansallislaulusta näytettiin Suvin, Saulin, Nikon ja Kadin osuudet muistaakseni.

Suvi myös varmaan kosintatilanteessa (oli se sitten julkisella paikalla tai ei) huutaa täyttä kurkkua "MITÄÄÄ!?!?!? EI OO TOTTA!?"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom