Big Brother 2006:ILMAINEN JA Ratkaiseva Putoajan Paluu -äänestys!

Äänestin Kaarloa..

Jotain, olisko ollut neljäs season, brittien tai jenkkien bb:tä joskus tykkäsin kovastikkin katsoa mutta ei ole muita tullut katsottua..ei oo ollut tyypit yhtä loistavia.:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän tässä oo ihan tarpeeks hyvä syy olla äänestämättä Miraa.

Kaarlolle lähti äänet ainakin muutamasta koulun koneesta. :thumbs: (mikä elämä?)

Eiköhän tässä oo ihan tarpeeks hyvä syy olla äänestämättä Miraa.

Kaarlolle lähti äänet ainakin muutamasta koulun koneesta. :thumbs: (mikä elämä?)
Jopas on sivut. Tuli ikävä tunne vatsassa kun luki tuota. Eksyinpäs vielä foorumillekin. :kakka:

Jotenkin on sellanen kutina että taloon palaa sekä Kaarlo että Mira. Joku jossain heitti tällaisen ajatuksen ilmoille, eikä se ihan mahdoton veto tuotannolta olisi. Saadaan taas "Ennennäkemätön dramaattinen käänne BB-historiassa!!". Samalla tuotanto pesisi kätensä mahdollisesti vilpillisestä ja huonosti järjestetystä äänestyksestä.

henkilökohtaisesti oon meko varma, että mira palaa taloon koska tässä netti äänestyksessä ei voi antaa niitä miinus ääniä. jotkut ei sitä tajua että on sama antaa kaarlolle ääni kuin antaisi miralle miinusta, valitettavasti :(. tuohon se tulee kosahtaaan tää homma.

Nuo varjoäänestyksen äänet sahaa Miralla ja Kaarlolla melkein koko ajan tasoissa. Ihan muutamia ääniä vaan erona. Tiukaksi menee, mutta sama se mulle on, kumpi sinne taloon menee. Kunhan vain jo poisäänestetty ei voita koko kisaa, kaikki on OK. Vittumainen teko BB:ltä palauttaa vanha asukas taloon.

Oon äänestäny Miraa joka kerta kun olen netissä käynyt.

henkilökohtaisesti oon meko varma, että mira palaa taloon koska tässä netti äänestyksessä ei voi antaa niitä miinus ääniä. jotkut ei sitä tajua että on sama antaa kaarlolle ääni kuin antaisi miralle miinusta, valitettavasti :(. tuohon se tulee kosahtaaan tää homma.

Minä en usko. Mira fanit ovat aktiivisia, mutta heitä ei ole kovin paljoa. Netissä voivat äänestää nekin, joita ei kiinnosta vittuakaan maksaa puhelinäänistä ja tuo on Kaarlon etu.

Ainoa mihin tuo voi kosahtaa on se, että äänestys tosiaan on keksien varassa. Silloin Miran kannattajat kyllä hoitavat homman himaan, sillä kukaan täysjärkinen ei jaksa noita ääniä kovin kauaa naputella.:david:

Eipä kannata äänestää Miraa jos ei halua että jo poisäänestetty voittaa BB:n, Miralla on niin fanaattinen kannattajajoukko...

Itse toivon, ettei Mira pääse taloon. Se rupesi loppuvaiheessa ärsyttämään paljon, ja nyt vielä enemmän kun rahastaa jollain nimmareilla. Ja vaikka olisikin kiva flikka, niin haluan sarin voittavan, ja se voi olla melko hankalaa jos mira on talossa.

Ja yleisesti ottaen olisi todella epäreilua, että joku on saanut käydä huilimassa viikkoja talon ulkopuolella, kertomassa omia mielipiteitään kanssakilpailijoista ja sitten loppupeleissä veisi koko potin.

joo. ne jotka tosiaan haluaa sarin voittavan niin kannataa heidänkin antaa äänensä kaarlolle :)

Ei nii. Mut se ois vaa hauskaa ku joku uudestaan taloon tullu voittas. Kyl mua ainaki vituttais jos oisin joku siel nyt olevista ja Mira veis potin.. Nooh mut tuskin niin tulee tapahtuu. ;(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom