BFMari Tirroniemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
31v, älä viitti, luulin että olet ~20. :D Pitääpä toivoa, että uudella salilla olis joku kisuli edes lähelle tuon näköinen, niin voisi saada itsekin hirveen motivaation päälle. :whip:

Lisää kuvia
Hienoja kuvia.

Tuli vaan mieleeni sellainen, että nyt välttämättä läheskään kaikki eivät tajua, että tähän ketjuun on tullut UUSIa kuvia Marista. Ansaitsisivatko nämä ehkä kuitenkin ihan oman threadinsa tai ainakin jonkun huomautuksen tämän threadin otsikkoon, että nyt tänne on tullut lisää kuvia? Kaikki eivät huomaa tuota uutisboksia tuolla ylhäällä ja ainakaan itse en tajunnut edes odottaa uusia kuvia, kun threadin avasin.

Onhan se etusivulla uutisena. Ei tässä nyt erillistä ketjua tartte väsää.
No mutta päivittää vaikka tuonne threadin otsikkoon tiedon siitä, että tänne on ilmestynyt lisää kuvia. Itse ainakin tulen sivuille aina suoralla linkillä, joka hakee minulle edellisen käynnin jälkeen lukemattomat postit. Eli ainakaan itse en juuri ikinä katso tuota etusivua, vaikka sivuja ahkerasti käytänkin. Esimerkiksi näin tuo tieto noista kuvista on ihan helppoa missata.

Ajattelin vain, että eivät kuvat jää turhaan keneltäkään halukkaalta näkemättä.

No nyt on syy katsella sitä etusivua, siksi se on laitettu toimintaa, että siellä voidaan näitä juttuja ilmoitella ja sitten linkitellä. Sullahan on kaikki mainosblokkerit ja asbestipukukin päällä varmuuden vuoksi ettei vahingossakaan nää mitään infoa Pakkotoistolla.
No eihän tuo minulta ole pois, koska olen nuo jo nähnyt, mutta ajattelin, että haluat ehkä varmistaa, että muut, jotka mahdollisesti toimivat samoin ja tulevat tänne muuta kautta, kuin etusivulta, näkevät myös nuo kuvasi.

On minulla sitä paitsi nytkin näkyvissä 5 eri banneria tuolla yläpalkissa, mutta en minä siellä viitsi sellaisia katsoa, jotka eivät minua millään lailla kiinnosta. Eikä tarvitse ottaa noin henkilökohtaisesti tuota Adblockia, koska se on minulla muilla sivuilla käytössä vielä paljon reilummin. Esimerkiksi iltalehden verkkolehden sivuilta olen blokannut kaikki mahdolliset mainokset jo niiden mainostajan osoitteen mukaan, jolloin samalla blokkautuvat automaattisesti kaikki mainokset kyseisistä lähteistä ilman, että ikinä näen niitä. Pakkotoistolla kuitenkin katson kaikki mainokset ja blokkaan sen jälkeen vain sellaiset, jotka minua eivät kiinnosta.

Etusivun kautta en tule sen takia, koska se vie turhan paljon aikaa, kun täällä tulee kuitenkin käytyä ihan liian monta kertaa päivässä. Nyt pääsen tullessani suoraan katsomaan uusimmat postit, kun taas etusivun kautta kiertäen latailisin turhaan pari sivua ja klikkailisin ne läpi, ennenkuin pääsisin lukemaan uusimpia posteja. Katselen minä tuota uutisboksiakin tuolla, mutta tällä kertaa en ollut sieltä vielä ehtinyt huomata tietoa noista uusista kuvista, ennenkuin ne tulivat vastaan täällä threadissa.

Kunhan yritin auttaa ja huomauttaa asiasta, jonka mielestäni olisi voinut tehdä toisella tavalla, jos haluaa saada uudet kuvansa mahdollisimman monien kävijöiden tietoisuuteen. :piis:

Jos joka kerta avataan uusi ketju kun kuvaan jotain samaa tyyppiä, niin nyyssölästäkin olisi vähän helvetin monta ketjua täällä.

Eli jotta forumin selattavuus ja käytettävyys kuvien kohdalla pysyisi fiksuna, niin kantsii seurailla uutisia etusivulla.

Niin ja huomiona, että vaikka uusimmat kuvat on laitettu lauantaina kovin myöhään, niin niitä on nyt jo katsottu yli 3200 kertaa, eli kyllä se perille menee.

Thanks kuitenkin avun tarjoamisesta.

:kuola:

Todella upea kunto. Olen sanaton. Näin ex-kemiläisenä sain vahvistuksen sille, että paras laatu tulee todellakin Kemistä aivan kuten olen jo pidemmän aikaa aavistellutkin.

Ja tämän superälykkään kommentin takia piti ihan rekkautua Pakkikselle kahden vuoden read-only-moodin jälkeen...:david:

siinä karisi viimesetkin unihiekat silmistä... :kuola:

huh huh! Pääsinhän vihdoin kommentoimaan! Meinasin vain hukkua tuohon kuolaan mitä täällä on aika rajusti tuotettu :)

Yksinkertaisesti sanottuna todella kauniilta näyttää :eek: Kyllä Tampereella kolleilla päät kääntyilee näin keväällä kun tuollainen jumalatar tulee vastaan kadulla :D

TLP! Olen hyvin... hyvin kateelinen sinulle! Jos tarvitset kamerapojan tai muuten vain avitusta seuraavissa kuvauksissa niin ota yhteyttä! Ei tarvitse maksaa palkkaa eikä km korvauksia. Kaikki lähtee omasta taskusta... tai oikeastaan paljonko pitää maksaa että pääsee avustamaan :D

ai niin se pakollinen :kuola:

Back
Ylös Bottom