Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hienoja kuvia.Lisää kuvia
No mutta päivittää vaikka tuonne threadin otsikkoon tiedon siitä, että tänne on ilmestynyt lisää kuvia. Itse ainakin tulen sivuille aina suoralla linkillä, joka hakee minulle edellisen käynnin jälkeen lukemattomat postit. Eli ainakaan itse en juuri ikinä katso tuota etusivua, vaikka sivuja ahkerasti käytänkin. Esimerkiksi näin tuo tieto noista kuvista on ihan helppoa missata.Onhan se etusivulla uutisena. Ei tässä nyt erillistä ketjua tartte väsää.
No eihän tuo minulta ole pois, koska olen nuo jo nähnyt, mutta ajattelin, että haluat ehkä varmistaa, että muut, jotka mahdollisesti toimivat samoin ja tulevat tänne muuta kautta, kuin etusivulta, näkevät myös nuo kuvasi.No nyt on syy katsella sitä etusivua, siksi se on laitettu toimintaa, että siellä voidaan näitä juttuja ilmoitella ja sitten linkitellä. Sullahan on kaikki mainosblokkerit ja asbestipukukin päällä varmuuden vuoksi ettei vahingossakaan nää mitään infoa Pakkotoistolla.

Tervetuloa!Ja tämän superälykkään kommentin takia piti ihan rekkautua Pakkikselle kahden vuoden read-only-moodin jälkeen...![]()
Upea kunto!![]()
Tervetuloa!
Kyllä Tampereella kolleilla päät kääntyilee näin keväällä kun tuollainen jumalatar tulee vastaan kadulla :D