BF Vilma Koivumaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Varmaan epäolennaista (tai ainakin minun huomioni kiinnittyi epäolennaiseen), mutta tuo punainen mekko näyttäisi paremmalta silitettynä...

Rohkenisin väittää, että tuskinpa kukaan miespuolinen katselija huomaa tuota silityksen puuttumista. Huomio kiinnittyy jonnekin muualle kuin päällä olevaan kolttuun, ellei sitten miehessä ole jotain perustavaa laatua olevaa vikaa :D

En minäkään nyt huomannut tuota kuvatessa, tämä on siis kuvaajan moka. Kiinnitin huomiota vain asentoon ja ilmeeseen.

Mut joo, valaisun ja käsittelyn osalta meitsin parhaimmistoa tähän mennessä studiokuvista. Siirryn käyttämään enemmän elokuvista tuttua valaistusta, siihen menee taas aika totutellessa.

Nyt joku pakkiksen graafikko voisi editoida tässä ketjussa olevaan siniseen mekkokuvaan kuvitteellisen hajuvesimerkin logon vasemmalle. Eli ikäänkuin mainos.

Voisin vaikka tehdä kisan siitä, vuoden vipit parhaalle. Onko innostusta kisaan?

On muuten näyttävä nainen Vilma. Varmaa livenä vielä vaikuttavampi :)

vilmataustis_muoks.jpg

Poset ovat vielä vähän kulmikkaita eli bodymäisiä mun silmään. Tulkitsen tämän niin, että bodykuvissa kulmikkuus on eduksi kun haetaan vähän tekemisen meininkiä, mutta muotikuvat ovat yleensä tosi pehmeitä, niin tässä nyt ollaan hivenen viel kahden vaiheilla että ollaanko kulmikkaita vai sensuelleja. Mutta kun ottaa huomioon että sekä malli että kuvaaja suht vähällä "muotikuvauskokemuksella", niin siihen nähden pitää sanoa että onnistuneita kuvia ehdottomasti.

Hauska nähdä Mikeltä tälläistäkin matskua. Kyllä huomaa että mies on kameran takana kokemusta kerännyt kun menee kerralla hyvin lähelle nappiin. Vielä kun Mike laittaa baskerin päähän ja punaviinilasin käteen niin tulee sellaista "sacreblöö"-pehmeyttä, ja voikin sitten pistää muotilehdet asiakasrekisteriin ja kutsua Susanna Sievisen kuvauksiin ;)

Poset ovat vielä vähän kulmikkaita eli bodymäisiä mun silmään. Tulkitsen tämän niin, että bodykuvissa kulmikkuus on eduksi kun haetaan vähän tekemisen meininkiä, mutta muotikuvat ovat yleensä tosi pehmeitä, niin tässä nyt ollaan hivenen viel kahden vaiheilla että ollaanko kulmikkaita vai sensuelleja. Mutta kun ottaa huomioon että sekä malli että kuvaaja suht vähällä "muotikuvauskokemuksella", niin siihen nähden pitää sanoa että onnistuneita kuvia ehdottomasti.

Hauska nähdä Mikeltä tälläistäkin matskua. Kyllä huomaa että mies on kameran takana kokemusta kerännyt kun menee kerralla hyvin lähelle nappiin. Vielä kun Mike laittaa baskerin päähän ja punaviinilasin käteen niin tulee sellaista "sacreblöö"-pehmeyttä, ja voikin sitten pistää muotilehdet asiakasrekisteriin ja kutsua Susanna Sievisen kuvauksiin ;)
Miks Susanna Sievisen? O_o

Ei tässä tarkoitus ole ihan suoraan mennä mallipuolelle, eli on vähän jätettävä fysiikkaa näkyviin vaatetuksella ja otettava silti bodylle edullisia kulmia kuviin. Ihan simppeliä muotikuvaa jos tekisi, niin se olisi sitten joko ihan kasvokuvia tahi perinteistä vaatteet päällä keekoilua jossain. Mutta en silti vierasta ollenkaan, jos semmoistakin joskus tekisi kisaajien kanssa. Vaihtelu virkistää ja olen aika kypsä kun aina kisaajat näytetään samassa ympäritylsässä saliympäristössä.

Mahtavia kuvia upeasta naisesta! itse toivoisinkin ENEMMÄN kuvia juuri off kaudelta...ettei naiset ole niin tiukassa kunnossa vaan näkyy se naisellinen pehmeys myös...niinkuin tässä! upeaa!

Eipä tässä paljon uutta sanottavaa ole: upeita kuvia! Jos saa esittää toivomuksen Vilmalle, niin voisit painaa duunia noissa tamineissa? Liikkeessä kun on niin sopivan iso ikkunakin :thumbs:

En tosin tiedä pääsisikö sitä jalkakäytävää enää sen jälkeen kulkemaan...

Back
Ylös Bottom