BF Vilma Koivumaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Bisleyllä kyllä kuuma kumppani. Komea kuvausmesta ja siistejä photoja.
Kuuma? kumma kumppani;). se on sellanen jääräpää välillä:rolleyes:. itsepäinen skorpioni... pistää toisinaan kunnolla. mutta muuten kuin sulaa laavaa, jos sille päälle äityy!

Ollaan kyllä vielä aika kaukana Scannerista muokkauksien osalta. Toki pystyn tekemään mitä vain kuville, en sillä sano. Mutta siis nämä nykyiset muokkaukset on aika mietoa ja pyrin silti säilyttämään niissä aina realistisuuden.

Tässä anyways Scanner darklyä lähempänä oleva.

Joo siis kaukana ollaan.. tuli/tulee vaan mieleen.. johtuu tosin siitä varmasti kun vajaa viikko sitten kyseisen leffan katsoin!:D

Hienoja kuvia todella ja hyvä että hommiin riittää stemiä! Lisää! Hienoa että jaksat tehdä hyvää jälkeä ja duunata! Taustasta vaan tulee mieleen CS_Winsu target (yhden pelin kareus..)

Makeen näkönen mesta, pitää joskus tulla visiitille. Moukkaustyyli on kyllä just niin meikän mielee, tollanen vähä ajallinen, ei niin mitenkää moderni. Paikka hyvä, kuvattava sopii kuviin kuin nakutettu, kuvaaja osannut hommanssa. Toimiva kokonaisuus.

Hemmetin laadukkaita ja hyvännäköisiä kuvia taas, mutta aihe mun mielestä hieman tylsä. Tuo taustafiksaatio toimii IMO paremmin aiheissa joissa taustat "mielenkiintoisemmat".

Hemmetin laadukkaita ja hyvännäköisiä kuvia taas, mutta aihe mun mielestä hieman tylsä. Tuo taustafiksaatio toimii IMO paremmin aiheissa joissa taustat "mielenkiintoisemmat".
Mä diggasin kovasti tuosta vessaseinästä. Mainitaan vielä, että laatu printtikoossa on myös korkea, eli nämä eivät ole mitään webbiräpsyjä. Teen nykyään täydessä koossa kuvat, koska silloin pääsen tarpeeksi lähelle tuunaamaan. En tiedä sitten duunaanko täyttä kokoa enää kun 1ds mk3 tulee, siinä on tolkuttoman kokoiset tiedostot.

Ompa taas kerran hienoja kuvia. Ehkä parhaimpia tähän mennessä näistä tän tyylisistä kuvista. :thumbs:

Todella hienoja kuvia! Myös malli on suosikkeja :kuola:

Mä diggasin kovasti tuosta vessaseinästä. Mainitaan vielä, että laatu printtikoossa on myös korkea, eli nämä eivät ole mitään webbiräpsyjä. Teen nykyään täydessä koossa kuvat, koska silloin pääsen tarpeeksi lähelle tuunaamaan. En tiedä sitten duunaanko täyttä kokoa enää kun 1ds mk3 tulee, siinä on tolkuttoman kokoiset tiedostot.

Juu, onhan se varmaan aika turha käsitellä iso määrä kuvia täydellä resolla ja päräyttää niistä sitten seiskakakkoset nettiin.

Toi kuva hämäs pahasti, näyttää niinkuin oikean käden sormet ois katkottu pätkiksi toisen nivelen kohdalta..

Liitteet

• normal_aussie09.webp
    normal_aussie09.webp
    31 KB · Katsottu: 1 313
Nätti likka kun mikä ja laatujälkeä Mike jälleen. Efektit on ihan jees kun on kuvausteeman mukaisia, hyvältä näyttää.

En tiedä, onko muilla näin, mutta minulla alkaa silmiin ja sieluun sattumaan, kun katselen näitä kuvia.

Sillä on varmaan jotakin tekemistä sen kanssa, että ne näyttävät kolmiulotteisilta, mutteivät oikeasti ole. Aivoni koittaa saada kuvat näyttämään kolmiulotteislta, muttei onnistu siinä ja tuloksena on se, etten pysty katsomaan kuvaa viittä sekuntia pidempään.

Ei tällaista muokkausta enää, k? thx! :)

Back
Ylös Bottom