BF Vilma Koivumaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
VAU!
Todella upeita kuvia todella upeasta naisesta! :)
(Kiitos Vilma, annat motivaatiota treenaamiseen)
......
Pakko sanoa että Nyyssölän pariskunta rocks!

Hienoja kuvia, kaunis malli. Ensikerralla joku videoimaan kuvaussessioita ni saadaan ehkä ropelimies kuviin kans ja syvempää kuvaa mikestä työntouhussa :P

Aika näpsäkkä katse.

normal_stock10.jpg

Meen muuten huomenna parturiin.

no niin menit!;)

Iki-ihq Vilma! :haart:

Ps. Mun parturi...

Ps. Mun parturi...

niin oon:haart:

Mike sanoi:
Vilma kynii myös meitsin Curlyt aina ammattitaidolla. Suosittelen Vilman palveluksia ja parturihan löytyy Albertinkadulta, naapurissa oli aikanaan Pakkiksen kauppakin.

miken kurlig hår saa kyllä aika kyytiä yleensä.

ja saa myös pakkislaiset ihan kivasti rabattia, muistaa vaan sanoa olevansa pakkislainen :)

no niin menit!;)
Jeh. :)

Vilma kynii myös meitsin Curlyt aina ammattitaidolla. Suosittelen Vilman palveluksia ja parturihan löytyy Albertinkadulta, naapurissa oli aikanaan Pakkiksen kauppakin.
Mä suosittelen kanssa, hyvin leikkaa ja saa mitä tilaa. Vaikka Vilma joutuukin särmäämään mun kohdalla erityisesti kun alotin asiakassuhteen tietysti kertomalla, että mun edellinen hiusmuotoilija sai tossua kun leikkas päin v****a. :D

Kyllä Nyyssiksellä on hyvä parisuhde-etu tuossa. :thumbs:

Hyviä kuvia on ilo katsoa. Tuli mieleen Sin Cityn kaunis tanssijanainen:haart:

Jessica Alba? No noiden kuvien tyyli on vähän samalla tyylillä tehtyjä kun se mainos Sin Citystä jossa Alba on (jos minä nyt mitään mistään tiedän :)), mutta Alballa ei ole persettä ja Vilmalla on!! :haart:

Upeita kuvia, upeasta Naisesta.Olisi todella hienoa nähdä Nyyssölät lavalla, pariposeerauksen merkeissä.Suomen parasta A-luokkaa " bodyskenessä".:thumbs:

Siis mitäh!? Äijät yrittää omia mun parturin :itku: :D

Makeita kuvia, mukavaa vaihtelua kun kuvat on "elävällä taustalla".

Back
Ylös Bottom