BF Tiina Vaskelainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Multa loppuu sanat. Tuntuu, että toistan itseäni jokaisen kohdalla, mutta hitto miten upea nainen jälleen ja kuvat on hienoja :thumbs:. Onnea Tiina kisaan.

Pitää vissiin näyttää työkavereille, kun firman tuotteet on päässeet kuviin. Siis minähän katsoin vaan sitä laastipussia.... Mutta oikeasti todella kaunis malli ja teema onnistui mielestäni hienosti. Näitä on ilo seurata! :thumbs:

normal_IMG_8852-10.jpg

Tuo kuva iski silmään! Nätti kuvattava, tyylikäs kunto, hienot kuvat = :5: Thänks!

Minä täältä takavasemmalta morjens!

Sellaisia kymysyksiä vielä, että haluisitteko että mä kysyn malleilta kuvausten jälkeen muutaman kysymyksen, tyylin kaksi-kolme kysymystä sen videon loppuun?
Oletuksena että malli haluaa vastata niihin.

Toi Hulkin postaama kuva on munkin suosikki. Ihan kun joku pätmän tjsp. Hienossa kunnossa Tiina on, ei käy kieltäminen.

Tiina on mielestäni ollut jo vuosia yksi aliarvostetuista kilpailijoistamme. Viime syksynä hän oli omalla listallani ihan heittämällä finaalissa, mutta toisin kuitenkin kävi. Toivottavasti tänä vuonna hän saa ansaitsemansa huomion kisassa. Lyhyt sarja on tänä vuonna todella kovatasoinen, joten onnea kisoihin Tiinalle:thumbs:

Todellakin, nuo ylöskurkottamiskuvat ovat huikeita. Wau!:hyper:

Hyviä kuvia jälleen kerran.

Sama täällä. Katse menee ensin hymyyn, sitten tuohon uhkaavaan lekaan, takaisin hymyyn että "wtf?". Makee ympäristö, kaunis nainen, hienoa että on farkuissa eikä treeni/lava-vaatteissa.

Oisko mahdollista julkaista ne kuvat tuhansia*tuhansia-resoluutiossa että saisi leikattua itselleen wallpaperin? Missä resossa ne tulee kamerasta?

Sama täällä. Katse menee ensin hymyyn, sitten tuohon uhkaavaan lekaan, takaisin hymyyn että "wtf?". Makee ympäristö, kaunis nainen, hienoa että on farkuissa eikä treeni/lava-vaatteissa.

Oisko mahdollista julkaista ne kuvat tuhansia*tuhansia-resoluutiossa että saisi leikattua itselleen wallpaperin? Missä resossa ne tulee kamerasta?
12.8 meganen kenno. Olen tilannut Canonin parhaimman juuri julkaistun 1Ds MKIII kameran, jossa on sitten 21 miljoonaa pixeliä. Hintaa on julmetusti, mutta mitäs sitä ei tekisi, jotta pakkislaiset saisivat entistä hienompia kuvia.

Back
Ylös Bottom