BF Linda Fodor

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Vaikeinta tässä on todellakin teeman keksiminen, jotenkin tuntuu, etten ole tarpeeksi luova. Tekniikka alkaa olemaan kunnossa, mutta nyt kaipaan lisää luovuutta. Monasti olen varsin tyytyväinen kun malli itse ehdottaa jotain teemaa, ettei aina pidä itse keksiä.

Tuossa olet harvinaisen oikeassa, hyvin on tämä sinun kuvatyyli vakiinnuttanut hienon taso, siihen kai aikoinaan pyritkin. Vaikka itse en ko. genreä pidä kovin saavuttelemisen arvoisena, niin pitää nostaa hattua siitä että se om Mikeltä näinkin onnistunut.

Ideapuoli on iso osa valokuvauksellisesta luovuudesta ja panostat siihen vaan samalla intohimolla, mitä olet panostanut kuvatyylin tekemiseen, niin homma on rok.

--------
About the pictures:

Wery fine shot's from Best phossible model, Linda, best amateur and one of the real natural beauties in this sport. I really enjoyed all the pictures what i've seen here.

Best wishes for coming competitions and hopefully we may see more of Linda in later, more close to stage-shaped.
I never had have 'all out' of the model in first shooting session, hopefully You didn't either and we will see even more stunning Linda in here pakkotoisto.com... soon if I can hope ;)

Ei voi tästä leidistä todeta muuta kuin että hyvää päivää kuinka kaunis.

Vau mitä kuvia!! Linda on kyllä niin upea, että ei siitä varmasti huonoja otoksia saiskaan!:)

Vaikeinta tässä on todellakin teeman keksiminen, jotenkin tuntuu, etten ole tarpeeksi luova. Tekniikka alkaa olemaan kunnossa, mutta nyt kaipaan lisää luovuutta. Monasti olen varsin tyytyväinen kun malli itse ehdottaa jotain teemaa, ettei aina pidä itse keksiä.
Tähän on luovassa ammattissa työskentelevänä olemassa neuvo: Pidä silmäsi auki ja ole avoin tyhmillekin ideoille. Monelle luovuus kariutuu siihen, että ei kehtaa, uskalla tai jaksa tarttua kreisiin ideaan ja toteuttaa sitä. Itse olen ottanut omaksi ohjeekseni "Vain rohkeat nousevat yli keskinkertaisuuden". Rohkeudella tarkoitan juurikin sitä tiettyä lapsenomaisuutta, kykyä olla kreisi. Ammattitaitoa on sitten jalostaa hullusta ideasta toimiva paketti.

Ps. Ja kannattaa muistaa, että kaikki on jo tehty. Sinun tehtäväsi on vain tehdä se paremmin:)

Pss. Hyvin sä vedät, keep it up:)

Se täytyy vielä sanoa paikalla olleena ,että nostan Lindalle hattua koska lämmintä kuvauspaikalla oli varmaan +5 ja tuuli todella paljon. Linda ei valittanut kelistä sen enempää mitä olisi saattanut joku muu tehdä. Vaikutti muutenkin todella mukavalta ihmiseltä. Mike sulla on toi kuvaaminen todellakin hallussa kelit kuitenkin oli mitä oli..

Kind words, thanks Linda. One member of Pakkotoisto.com is editing a backstage-video, it will be published maybe tonight.

I will do more shots later on and ad them to your gallery. First pass allways leaves some good photos out, but after a few days I´ll take a second look and there is allways more photos to publish.

I will look forward to see more photos. My favorites are those we took in the store :) Maybe because they don't remind me about Fitness, it's sipmly me ;)

Så kul att ha en internationelt känd fitnesstävlare i här Pakkotoisto :wtf:. Om du kunde skriva nånting i här, alltemellanåt.. Det skulle va jättekul.. om du hinner.. :)

Förlåt mina dåligt svenska igen.. :D

Trevligt att vara här:) Inte ska du be om ursäkt för din svenska, jag blir bara glad att du vill försöka då det är lättare för mig att förstå vad som skrivs...Tack! :)

Trevligt att vara här:) Inte ska du be om ursäkt för din svenska, jag blir bara glad att du vill försöka då det är lättare för mig att förstå vad som skrivs...Tack! :)

Ja jag faktiskt försöker mycket hård att skriva svenska, med hjälp av ordboken :D. Jag kanske är lite dum, men du gjorde mig jätteglad när du svarade för mig :D
Det också är kanske dum att svenska är finlands andra officiel språk, men få människor kan tala det bra.. :)

Jag är så ledsen eftersom jag kan inte komma till Force Fitness Classic. Men jag önskar dig lycka till för din fitnesskarriär :)

On muuten hieman erikoista, että Ruotsin forumilla ei ole noteerattu laisinkaan näitä kuvauksia ja olen sinne aikaisemmin joskus laittanut kuvia, niin ruotsalaisia ei kiinnosta pätkääkään Suomessa tapahtuvat jutut. Lindan kanssa tuosta juteltiin ja siellä on aika pienet piirit, vähän niinkuin meillä Suomessakin. Jenkkien forumeilla taas ollaan varsin positiivisin mielin aina kun kuvia laitan ja sieltä tulee paljon kuvauskyselyjäkin.

Lindan kanssa tuosta juteltiin ja siellä on aika pienet piirit, vähän niinkuin meillä Suomessakin. Jenkkien forumeilla taas ollaan varsin positiivisin mielin aina kun kuvia laitan ja sieltä tulee paljon kuvauskyselyjäkin.

Jenkeissä tosiaan ollaan "hiukan" enemmän kiinnostuneita kaikesta bodaukseen liittyvästä kuin täällä Euroopassa. Tuo on kyllä tullut huomattua monta kertaa. Palautettakin saa hyvin laajalla rintamalla erinäisistä projekteista. Ihmehän tuo olisi jos sun kuvistasi ei tykättäisi jenkeissä. Ruotsissa nyt ei ymmärretä minkään hyvän päälle...

Ja jag faktiskt försöker mycket hård att skriva svenska, med hjälp av ordboken :D. Jag kanske är lite dum, men du gjorde mig jätteglad när du svarade för mig :D
Det också är kanske dum att svenska är finlands andra officiel språk, men få människor kan tala det bra.. :)

Jag är så ledsen eftersom jag kan inte komma till Force Fitness Classic. Men jag önskar dig lycka till för din fitnesskarriär :)

Svenska är inte ett lätt språk, måste dock säga det samma om Finskan då jag varken kan läsa, skriva eller förstå den :) Med andra ord har du kommit en bra bit längre än jag på den "vägen"

Tråkigt att du inte kan komma till Helsinki i helgen. Hoppas du får en fin helg ändå;)

Snygga foton o en otroligt vacker kvinna!! Tyvärr kan jag inte heller komma o se dig live i Helsingfors,vår arbetsplats far på kryssing Hfors-Stockholm-Hfors,fredag till söndag. Hoppas det finns material om dig o om hela tävlingsveckoslutet på internet(då jag kommer hem).
Din blog e också intressant,läser den nästan dagligen.Mera videoklipp om din träning dit,det e alltid trevligt att se på :)

Back
Ylös Bottom