Vaikeinta tässä on todellakin teeman keksiminen, jotenkin tuntuu, etten ole tarpeeksi luova. Tekniikka alkaa olemaan kunnossa, mutta nyt kaipaan lisää luovuutta. Monasti olen varsin tyytyväinen kun malli itse ehdottaa jotain teemaa, ettei aina pidä itse keksiä.
Tuossa olet harvinaisen oikeassa, hyvin on tämä sinun kuvatyyli vakiinnuttanut hienon taso, siihen kai aikoinaan pyritkin. Vaikka itse en ko. genreä pidä kovin saavuttelemisen arvoisena, niin pitää nostaa hattua siitä että se om Mikeltä näinkin onnistunut.
Ideapuoli on iso osa valokuvauksellisesta luovuudesta ja panostat siihen vaan samalla intohimolla, mitä olet panostanut kuvatyylin tekemiseen, niin homma on rok.
--------
About the pictures:
Wery fine shot's from Best phossible model, Linda, best amateur and one of the real natural beauties in this sport. I really enjoyed all the pictures what i've seen here.
Best wishes for coming competitions and hopefully we may see more of Linda in later, more close to stage-shaped.
I never had have 'all out' of the model in first shooting session, hopefully You didn't either and we will see even more stunning Linda in here pakkotoisto.com... soon if I can hope ;)