BF Linda Fodor

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Etusivulle jutskaa.

Galtsu

_G7G0204.jpg

:hyper:siis linda roks! fanitan lindaa ihan kybällä! muutenkin kaunein fitness nainen mitä maa päällään kantaa:haart:

Mä nyt olen itse täysin vakuuttunut, että kaikki fitnesskisaajat pitäisi kuvata kuvissa, joissa ei olla ihan kisakunnossa. Tuo on niin makean näköistä kun on snadisti pyöreyttä etenkin kasvoissa.
Samaa mieltä. Ei liian kireä ole mun mielestä kaunista. Toi on mun lemppari, missä Linda laittaa kengän remmiä kiinni. Urheilullinen, erittäin naisellinen ja kaunis tyttö.

Upean näköinen nainen tuo Linda:5: Hyvin tuo valot tuota Lindan mutenkin valoisaa olemusta esille. On se vaan pieni nainen, mutta niin upea. Miken parhaimmistoa nämä kuvat ehdottomasti!

On se nätti :kuola: Olis kiva saada tästä mammasta jotain taustakuvaksi soveltuvaa....?

Aivan loistavia kuvia Mike! Silmä lepää jokaisessa. Ehdottomasti yhdet parhaimmista kuvauksista mitä on ollut. Ja toi Linda.. Sanat eivät riitä. Uskomaton ilmestys :)

edit. As i was saying. Mike did an excellent job with the pics. One of his finest works to date. And Linda.. You were a truly treat to the eys. So photogenic that i´m loss for words. Best of luck to you :)

Ja oli kiva tavata Linda, varsin mukava tyttö kaikinpuolin. Ja meidän omasta Vilma-liinasta oli älytön apu, suukkoja Mikkeliin.
Ilo on kyllä minun puolellani, olihan hieno viikonloppu :haart:
Ja kuten Mike jo tuossa sanoikin, niin Linda on kaunis "insideout".

Lupasin Lindalle esittäväni täällä vienon toiveen, että laittaisitte tähän ketjuun viestejä myös ruotsiksi ja englanniksi, niin hänkin saa sitten tolkkua :)

Lindan kanssa on alustavasti puhuttu lisäkuvauksista myöhemmin kesällä, joten ei taida jäädä tähän. Ja nyt kun tietää minkälaista hänen kanssaan on työskennellä, niin on helppo suunnitella uusia juttuja.

Nyt ei uskaltanut viritellä mitään ihan älyttömiä settejä, edetään siis varovaisemmin näiden posekuvien kautta.

Ja tosiaankin, videoita on Vilmiksen kuvaamana kasa. Ne tuupataan online alkuviikosta.
Jännityksellä odotan koostetta, siellä on nimittäin vaikka minkälaista pätkää, milloin vilahtaa vahingossa vähän liikaa kannikkaa ja milloin mitäkin... "you naughty girl!"...

Ehkä näistä Miken ja minun kommenteista ja niiden määrästä huomaa, että takana on aika antoisa ja innostava kuvausviikonloppu. Kierrokset käy vähän turhan kovalla edelleen.

I truly love these pictures; :haart: all the lights and shadows show just how beautiful and balanced Linda is! Linda is my number one idol!!!:worship:

Back
Ylös Bottom