BF Laura Tolonen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
waltteriS ei näemmä ole ikinä nähnyt tai ainakaan tajunnut valokuvia joissa leikitään rooleilla? Mites sä suhtaudut noihin Nyyssölästä otettuihin kuviin kun sillä on samuraimiekka? Eihän se kai ole oikea samurai ja näyttää varmaan sitten tosi hassulta, eikö?

Pakko todeta: Ei hyvää päivää taas :david:

edit: kirjoitusvirheet pois
e2: lisäys

IMG_1806-10.jpg

waltteriS ei näemmä ole ikinä nähnyt tai ainakaan tajunnut valokuvia joissa leikitään rooleilla? Mites sä suhtaudut noihin Nyyssölästä otettuihin kuviin kun sillä on samuraimiekka? Eihän se kai ole oikea samurai ja näyttää varmaan sitten tosi hassulta, eikö?

Pakko todeta: Ei hyvää päivää taas :david:

Olen nähnyt ja tajunnut, mutta näissä mielestäni joissain kuvissa mentiin hyvän maun rajan huonommalle puolelle IMO.:) Ei oo Nyyssölä oikea samurai mut ei ollu kyllä miekkakkaa aito ;) Nyyssölän samurai kuvat mielestäni aiheeltaan ja kaikinpuolin hyviä.

Mielestäni kuvissa ei ole mitään hyvän maun vastaista tai mitenkään muuten ketään loukkaavaa.

Ymmärrän kyllä jos kuvat eivät tyylillisesti vastaa makuasi mutta "yleisen hyvän maun rajan rikkomisen" kanssa näillä kuvilla ei ole mitään tekemistä. Sopivat mielestäni erittäin hyvin hyvän maun rajojen sisäpuolelle.

No, voi nysvä. Nyt täällä tapellaan jo valokuvista. Ei kai nuita kuvia ole pakko katsella, vai? Minusta, joka en kuvauksesta ymmärrä mitään kaikki Miken ottamat kuvat ovat hyviä. Meikäläisen ottamista ei aina edes tiedä mistä ne on otettu ja mikä on kohde. Yritin katsella että missä olisi sellainen joka menisi hyvän maun yli mutta en ainakaan minä sellaista löytänyt. Vai jospa se on tuo tikkukaramelli, minä en tosin tiedä siitäkään että minkä makuinen se on kun en syö tikkareita. Jatkahan Mike kuvausia ja laittele näitä kuvia sitten meille katseltavaksi ja ei kun rohkeasti vaan uusia ideoita kehiin. Iloista talvea vaan kaikille. :hyvä::dance:

No, voi nysvä. Nyt täällä tapellaan jo valokuvista. Ei kai nuita kuvia ole pakko katsella, vai? Minusta, joka en kuvauksesta ymmärrä mitään kaikki Miken ottamat kuvat ovat hyviä. Meikäläisen ottamista ei aina edes tiedä mistä ne on otettu ja mikä on kohde. Yritin katsella että missä olisi sellainen joka menisi hyvän maun yli mutta en ainakaan minä sellaista löytänyt. :hyvä::dance:
Juuri näin! Meille, jotka eivät tosiaankaan osaa kuvata kamerakännykällä räpsimisistä kummemmmin niin nämä kuvat ovat vallan mainioita. Musta on kiva, että on erilaisia ja eri tavalla hyviä kuvia. Itse kattelen ainakin silmät suurina ja ihmetellen kuinka makeita juttuja saa aikaiseksi kameralla ja sillä että on silmää tehdä näitä hommia. Musta erilainen ei tarkoita että olisi huonompi ja tätä kuvasarjaa pitäisi katsoa itsenään eikä vertaillen johonkin kilpailijoiden diettikuviin ja kisanostatukseen. Ihan eri tyyppinen juttu ja kivaa vaihtelua:thumbs:

Hienoja fotoja, kertakaikkiaan.

Mun silmään näissä kuvissa on mielenkiintoisen vinksahtanut tunnelma. Ne on hauskoja, mutta ei sillälailla tylsästi hahhahhaa hauskoja. Ihan kuin Lynch olisi tehnyt komediaa. Mallilla upeat ja kuviin sopivat ilmeet ja eleet. Tavallaan olisi voinut mennä vieläkin pidemmälle, muta en osaa sanoa mihin suuntaan.

Itse avaan ketjun, katson kuvia jos ne vaikuttavat jollain tapaa mielenkiintoisilta ja jos eivät näytä, niin klikkaan ketjun kiinni ja siirryn seuraavaan tai teen jotain muuta... aika yksinkertaista mun mielestä :wtf:
Mitä enemmän on vaihtoehtoja, niin sitä parempi, mitä siitä rutisemaan, onpa ainakin varaa mistä valita!
Ehkä voisin kyllä useammin antaa palautettakin mitä en juurikaan tee, mutta kenties Mikekään ei kuvaa palautteen vuoksi vaan itse kuvaamisen, näin olen ymmärtänyt.
Sellaista vaan tuli mieleen, että miksi ihmeessä "en tykkää" ja "ei tällaista" kommentointiin pitäisi ylipäätään vastata mitään? Aika marginaalisen vähän noiden esittäjiä kuitenkin on jotta sille painoarvoa pitäisi antaa. Nuo kommentit saavat niihin puuttumalla, kuten tässäkin ketjussa, huomattavasti enemmän huomiota kuin ne oikeasti ansaitsevat. Kuka edes muistaa edellisellä sivulla ollutta tylynpuoleista kommenttia jollei sitä erikseen mainosteta ihmettelemällä ja arvostelemalla postauksesta toiseen...

Pitäähän munkin kommentoida, kun kerran pidin kuvista ja pidän siitä että tulee muutakin kun pelkkiä posetuskuvia. Jos tekee jotain tuolla tavalla erilaista joutuu ihan satavarmasti myös pilkan kohteeksi. Ehkä tämä oli Mikelle eka kerta kun julkaisee jotain näin erikoista.

Taiteilijan pitää myös kestää että sille nauretaan ja sitä haukutaan. Muuten menee siihen ettei uskalla kokeilla uusia hauskoja juttuja.

Trollit on eri juttu, mutta eiköhän niiden siivoaminen ole jo vuosien varrella mennyt rutiinihommaksi.

Todellakin!

Kivoja kuvia jälleen kauniista ja iloisesta Laurasta :). Todella kiva nähdä off-kunto kuvia vaihteeksi. Se on kuitenkin sitä todellisuutta suurimman osan vuotta ja niin kaunista katseltavaa.

Back
Ylös Bottom