BF Kiira Harju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ai perkele, että on hienoja kuvia. Tykkään juuri tämänlaisesta teemasta. Saisko noista isompia kokoja, pistäisin työpöydän taustakuvaksi (1280x1024)?

Täältä kans kehuja kuville ja maskeeraukselle. Eilen mä tarkemmin lukematta katsoin, että etusivulla on kuvattu jotain patsasta tai jtn.

Hyvä idea, toteutus jne.

Hienoja!:thumbs:

Siisti setti, ei niin peruskuvaa kisaavasta ja erittäin kauniista naisesta.
Kiira on kyllä varmasti lavojen kaunotar, mutta näissähän ei tuo ole pääasiassa.

Erittäin hieno maski ja hyvä idea.

Mikelle ropisee pisteet hyvästä kokonaisuden toteutuksesta.

Eilen haukuin noita piirroskuvia mutta nyt on pakko todeta, että ihan perkeleen siisti setti! Todella hienoa jälkeä!

Kiirasta muutama uusi kuva galtsussa.

11.jpg

En tykännyt ensimmäisestä kuvaparista, sillä molemmassa kuvassa mallin kaula kateissa. Toisessa kuvaparissa mun mielestä toi väriläiskä ois voinut olla molemmassa.

Ei oikeen iske omaan silmään, näyttää normaaleilta nopeesti photoshopatuilta irc-galleriakuvilta. Muut Miken kuvat ovat kyllä iskeneet kuin tuhat volttia :)

Kyllä ottaa aina pattiin jos joku ei tykkää, teitä varten näitä kuitenkin kuvailen aina. No tää on tätä, ei voi mittään. Harvoin mun kuvia on kuitenkaan verrattu irc gallerian tasoiseen silkkaan paskaan.

Sain idean tuohon Kylien Minoguen Confide in me videosta, joka on semmoinen halvalla duunattu, mutta jotenkin tykkään siitä niin kovasti.

Noh, noh. Ei pidä ottaa itseensä. Onhan täällä ennenkin oltu montaa mieltä muiden kuin bodykuvien poseerauksesta. Valokuvathan on poikkeuksetta olleet priimaa.

Siis ei perkeke, miten tän nyt sanoisi, ettei aina tule tuota samaa. Siis mä pyrin tekemään kuvia, jotka miellyttää ihmisiä ja jos joku ei tykkää, niin kyllähän se ottaa päähän kun ei saanut toteutettua toisen silmään miellyttävää kuvaa.

Otetaan nyt vaikka kokki, joka duunaa mielestään hyvän aterian ja pöydässä sanotaan "paskan makuista, en tykkää, maistuu samalle kuin tossa lähisnagarilla", ei se kokki sitä varmaan iloisemmaksi tule, vaan kyllä sitäkin voi harmittaa kun safka ei kelvannut.

Kyse ei ole mistään kritiikinsiedosta, vaan pelkästä halusta miellyttää kuvillaan katsojia. Kyllä osa teistä varmaan ymmärtää mitä tarkoitan. Katsokaa nyt sitä Mentulan uutta kuvaa ja keskustelua, en minä nyt varmaan tarkoittanut, että jostain piposta keskusteltaisiin monta sivua. Jos haluaisin, kuvaisin pipokatalogin.

Kysytään näin.

Haluatko tarkoituksella kuvata naisista erilaisia kuvia kuin esim Nyyssölän farkku, yms kuvat? Oletan, ettei täällä välttämättä kaivata mitään "malli"-kuvia. Ne varmaan vaatii ihan erilaista taitoa. Ei se ole varmasti helppoa löytää se poseeraus mikä on mallille paras ilman, että se näyttää väkisin väännetyltä.

Voinhan tietty olla yksinkin mielipiteeni kanssa.

Mitä itse haet noilla mallikuvilla?

Minkälaista taitoa mallikuvat vaativat? Teknistä taitoa kameran takana? Photoshop-taitoja? Valaisutaitoja? Mallithan eivät ole ammattimalleja, mutta ideana onkin tuoda välillä kisaajia erilaisessa valossa kuviin. Yhtälailla voisi kysyä miksi malleja viedään salilta pois ja miksi salilla kuvataan muita liikkeitä kuin hauiskääntöä kun mallit eivät näytä samalta kuin Ronnie Coleman.

Mutta vastaatko tuohon taitoon, mihin viittaat? Siihenkö, ettei meitsillä ole taitoa duunata muotikuvia? Teen kuules modified paljon vaativampaa settiä kuin Anttilan kuvaston mallikuvia.

Ja mainitaan vielä, että meillä on valitettavasti välillä aikoja vuodesta kun kukaan ei ole kisakunnossa, en haluaisi pitää taukoja kuvauksista kun kisaajilla on paljon annettavaa kameran edessä muuallakin kuin siellä salilla.

Meillä on tosi paljon kauniita naiskisaajia, jotka menevät hukkaan kun heistä ei ole mitään muuta kuvaa kuin lavalta pari hassua lineuppikuvaa. Näen mielenkiintoisena tuoda näistä kisaajista myös muita kuvia. Miehiähän en offilla pahemmin kuvaa, koska he ovat parhaimmillaan kisakunnossa, naisilla tuppaa olemaan toisinpäin.

Back
Ylös Bottom