BF Carita Riiheläinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Onpas ihanan pirteitä kesäkuvia ja malli on säteilevän kaunis ja hyvässä kunnossa! :) Peukkuja pidetään sulle syksyn kisoissa, tulet kyllä loistamaan muiden rinnalla ;)

vaikka olenkin bodausfani,typykkä näyttää (mun mielest) paljon seksikkäämmältä vähä päälle 10 rasvois ku alle
Itse kuvaan mielellään naiset tarpeeksi ajoissa ja miehet mieluusti niin myöhään dieetillä kuin mahdollista tai heti kisan jälkeen. Kehomimmit ovat ylivoimaisesti paremman näköisiä kun paino on vähän ylempänä kuin kisassa.

Toisaalta, olin v. 2007 tulokkaiden Suomen Mestari, eiks ni :).

Juuri näin:thumbs: Jyväskylässä 2007 Carita "nappasi" noviisi SM-voiton ennen Tea Huuhkaa
joka myöhemmin syksyllä sijoittui yleisessä SM-kilpailussa kolmanneksi.
Jyväskylän noviisi kilpailun kolmanneksi sijoittunut Katrin Kimber vei Suomenmestaruuden ennen Erika Törröstä.
Carita ei mukana kyseissessä kilpailussa mutta olisi tapellut varmasti kärki porukassa.
Tsemppiä Carita ensimmäiseen yleisen sarjan SM-kilpailuun 2009:puntti:

Uusia kuvia 4kpl

Kuvattu Hotelli Helkassa

Samainen kuva 1800x1200 kokoisena taustakuvana vip-taustakuvissa.

VG7G4026-10.jpg

Kauniita, herkkiä, seksikkäitä.. Nainen isolla Ännällä!

Kivan sensuelleja vähän erilaisia fotoja :). Täytyy sanoa, että itse ihailen kyllä Caritaa persoonana: aikuinen nainen, joka pitää huolta itsestään ja se myös näkyy. Nainen isolla Nllä :)

Jään ainakin itse odotteleen kuvia.. Myöhemmissä varmaan näkee kuntoakin paremmin vielä sitten. Olettaisin:)

Ja uusia kuvia 5 kappaletta online.

Carita bongasi tuossa yksi päivä Sipoosta tuommoisen todella söpön vanhan Shellin ja pitihän sinne toki mennä välittömästi kuvaamaan. Shelliä hallinnoi http://www.moottorikahvila.fi/ josta saa sufeet samalla kun käy ihmettelemässä tuota varsin erikoista pikkuasemaa.

Vespa kuljetettiin autolla mestoille, kiitoksia tuhannesti Vespan omistajalle, oli aivan hullun sopiva menopeli tähän kuvaukseen.

Muut kiitokset:

- Carita luonnollisesti
- Sanna Liljamo, aivan helvetin mageet maskit ja hiukset duunasit
- Tero Puranen soitteli taas kuten aina ja järjesteli asioita
- Noora Sallinen / Kuntosali Club Feeniks lainasi releet, jotka kuin myös, olivat aivan mielettömän siistit tähän kuvaukseen

VG7G6356-10.jpg

Hienoja! Hyvin välittyy sellanen "vanhanajan meininki"

Back
Ylös Bottom