BF Anna Patrikainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Moikkaan sinua tuolla salilla, kun taas seuraavan kerran satut yhtäaikaa tuonne, niin paljastuu tämäkin salainen ihailijasi.:)
Huikkaapa ihmeessä tervehdyksesi - ja riittävän kovaan ääneen tai suurieleisesti sitten kanssa! Minä nimittäin kuuntelen aina yksin salilla rehkiessäni raskaanpuoleista musiikkiä iPodistani volyymi kaakossa, niin saatan vaikuttaa vähän ylimieliseltä kun en kaikista hienovaraisimpiin huomionhakuyrityksiin reagoi lainkaan.

Kiitos teille kaikille ketjuun kommentoineille ihanista kannustavista sanoistanne. :haart:

Huikkaapa ihmeessä tervehdyksesi - ja riittävän kovaan ääneen tai suurieleisesti sitten kanssa! Minä nimittäin kuuntelen aina yksin salilla rehkiessäni raskaanpuoleista musiikkiä iPodistani volyymi kaakossa, niin saatan vaikuttaa vähän ylimieliseltä kun en kaikista hienovaraisimpiin huomionhakuyrityksiin reagoi lainkaan.

Kiitos teille kaikille ketjuun kommentoineille ihanista kannustavista sanoistanne. :haart:
Eli huutakaa Annalle KOVAAAAA!!!!! :whip:Hieno kunto alkaa kehkeytymään ekakertalaiseksi:thumbs:

Kivoja kuvia ja Anna hyvässä kondiksessa!

Kaiken olis kruunannut kunnollinen pin up-tyylin kampaus 40-luvun henkeen, niitäkin väsätään nykyään retro-tyyliin ;) Pisti vaan silmään kun omien mielenkiinnon kohteiden kautta kiinnostusta on noihin pin up- juttuihin...

Minusta näyttää että tässä on haettu enemmän 60-luvun henkeä kuin 40-luvun. Anyway, todella tyylikkäät kuvat, helposti Miken parhaimpiin tuotoksiin menee mun silmissä. Taustassa hyvät värit ja kova kunto Annalla. :thumbs:

Ihania kuvia, varsinkin toi toka:haart:!!! Jotenkin pieni Marilyn henki loistaa kyseisestä kuvasta.

Anna, näytät hyvältä ja tsemppiä loppurutistukseen!!! Perjantaina sit Lahdessa nähdään :) Joo, itse olisin kanssa toivonut Annasta jotain selkäpuolen kuvaa, mutta eikai haluttu järkyttää kilpasiskoja vielä liikaa, heh:hyper:

Mulla vaan heti tuli jotenkin noi vanhat pin up-jutut heti mieleen kuvista :) Anyway, tykkään kuvista ja niiden tunnelmasta, muhun puree kaikki "vanhanaikainen".

Hienot kuvat on ja kova on kimma treenaamaan, jos sä olet se joka Töölö Gymillä vääntää välillä naama irvessä kovempaa kuin useimmat jätkät ja välillä oot napit korvissa stepperillä kuin omassa iloisessa satumaailmassasi:D Tsemppiä kisoihin!

... ja välillä oot napit korvissa stepperillä kuin omassa iloisessa satumaailmassasi:D Tsemppiä kisoihin!
Oi kiitos!

Minä varmaan tosiaan vääntelen mielenkiintoisia ilmeitä naamalleni crossarilla jyskyttäessäni, kun endorfiinikuohuissa saattaa alkaa väkisin hymyilyttää, vaikka väsymyksestä väsyttäisi niin että tärisyttää. Tule toki paiskaamaan tassua kun bongaat - en minä kisadieetilläkään niin nälissäni ole, että kanssatreenaajia söisin!

Oi kiitos!

Minä varmaan tosiaan vääntelen mielenkiintoisia ilmeitä naamalleni crossarilla jyskyttäessäni, kun endorfiinikuohuissa saattaa alkaa väkisin hymyilyttää, vaikka väsymyksestä väsyttäisi niin että tärisyttää. Tule toki paiskaamaan tassua kun bongaat - en minä kisadieetilläkään niin nälissäni ole, että kanssatreenaajia söisin!

No hyvä ettet syö mua:) Tulen häiritsemään jos uskallan!

Back
Ylös Bottom