BF Bettina Gräsbeck

Ei ole muuta kommentoitavaa kuin että vasta 175-180kg mavella itsellä tuli 80kg ilman oikein mitään tekniikkaa ns raakana rinnalle. Epäilen tuota 140 kiloa.

Ei mullakaan enää tohon cf-kisailuun lisättävää (alko mennä turhaks vääntämiseks omalta osalta), mut esim. Anna Tokola otti viime kesänä kisoissa 106 kg työnnön maven ollessa luokkaa 2x140 kg. En jaksa tarkistaa, mut mun mielestä Emilia Leppänen pyörii (huomattavasti painavampi kuin Tokola) samoissa luvuissa. Nostojen suhteet ei tietty mee kaikilla samalla tavalla, mut ei toi 80/140 oo mikään ihmeellinen.

Tää on niin mun uus naisihastus. Yleensä naiset on liian kiiltäviä jutuissaan että jaksais seurata saatika kuunnella mutta katsoin lähes kaikki Bettinan videot ja on kyllä asenne kohdallaan. :rock:

Onhan toi Bettina nyt aika kuuma.

BvPRyEKBvwv

]View: https://www.instagram.com/p/BvPRyEKBvwv/[/IMG]

Kyllähä tonne Bettiinan saumaan puikko ellei toinenki sulais :D

Mitähän puuta tossa laiturissa on käytetty kun on tohon kuntoon päässyt? Vai onko vaan ikä + laiska ylläpito tehneet tehtävänsä?

Mä vaihtaisin ensisijaisesti koko höskän, mutta _ainakin_ noi laudat vaihtaisin lämpökyllästettyihin. Mutta mitä jengi on mieltä, urilla vai ilman? Molemmissa IMO on puolensa.

Mitähän puuta tossa laiturissa on käytetty kun on tohon kuntoon päässyt? Vai onko vaan ikä + laiska ylläpito tehneet tehtävänsä?

Mä vaihtaisin ensisijaisesti koko höskän, mutta _ainakin_ noi laudat vaihtaisin lämpökyllästettyihin. Mutta mitä jengi on mieltä, urilla vai ilman? Molemmissa IMO on puolensa.

Urilla. Siinä ei märkänä, niin helposti liukastu.

Kaikkihan tietysti katsoivat Koko Suomi leipoo ja miten Bettina oli ensimmäisen jakson paras! Huikea suoritus Bettina, vaimomateriaalia!

Kaikkihan tietysti katsoivat Koko Suomi leipoo ja miten Bettina oli ensimmäisen jakson paras! Huikea suoritus Bettina, vaimomateriaalia!

Tulihan tuo katsottua, kun huomasin puolivahingossa, että tutun näköinen mimmi leipomassa. Peukkua pidin Bettinalle, mutta oli kyllä muutenkin mukava ja hyväntuulinen ohjelma. Taitavia leipureita kaikki. Tulee katsottua jatkossakin.

Nyt oli kyllä mukavaa kuunneltavaa ja hyvää tietoa tuli Bettinalta treenaamiseen ja ravintoon liittyen. :nolo:

Suosittelen ainakin kaikille aloittelia tason treenaajille kattomaan tuon pätkän parikin kertaa läpi, koska uskon että moni lyö näitten asioitten kans turhaakin päätänsä seinään. Tuli omankin nuoruuden ongelmat kehityksessä mieleen, kun piti salilla täysiä vääntää aina ja vähätteli ruuan merkitystä. Niistä jo pitkälle ollaankin viisastuttu, mutta olis tällänen pätkä voinu herätellä jo vähä ennemminkin ajattelemaan asioita laadun eikä niinkään määrän kannalta. :ROFLMAO:

Bettina on pätevä ja ihana. Törmäsin kerran yllättäen lähikaupan karkkihyllyllä ja sydän meni kurkkuun. Piti sanoa jotain nasevaa, mutta suustani tuli vain hiljainen: "Moi"... ❤

Back
Ylös Bottom