BF Bettina Gräsbeck

Iha oikeesti! Miten joku voi olla noin ihana... Awww... Eka mimmi kenen puheosuudet kattoo melkee mieluummin ku treenit, koska tos persoonas on vaa (tätä harvoin totean) sitä jotain <3 Meni iha lemppariks heittämällä!

Lisää Bettinaa!

Bettina on kyllä ns. fitnesspiirien ainut naispuolinen henkilö, jonka juttuja ja treenejä jaksaisi kuunnella tai katsella vaikka maailman tappiin! Niin ihailtava itsevarmuus ja määrätietoisuus huikealla ammattimaisuudella höystettynä. Hänen avoin tapansa kertoa kilpaurheilun haasteista on virkistävä, se auttaa ymmärtämään ja käsittämään että jokainen kilpailija, myös Bettina, on ihminen koneen sijaan.

:worship:

Yhdyn edelliseen kommentoijaan (no homo), mutta lisään harvalukuiseen joukkoon Satu Kalmin, molemmathan vaikuttaa meijerillä joten oliskos mahdollista jotain yhteisvideoo joskus saada?
Ooooo, tämä!

@BettinaGrasbeck Mitkä oli fiilikset seuraavina päivinä treenin jälkeen ? :)

Hyvät oli fiilikset, sai kyllä vedot suoraa yläselkään, ja paljon jäi juttuja kyllä jatkokäyttöön. Pitää tsekata vieläkö tuo MaikiBoi kuvailee, josko jonkun kinttujumpan saisi sen kanssa aikaiseksi :)

No nyt sai Bettinakin snäpin asetukset kuntoon niin ruvetaan saamaan sieltäkin materiaalia. Mahtavaa, Bettinaa ei ole koskaan liikaa! :p

No nyt sai Bettinakin snäpin asetukset kuntoon niin ruvetaan saamaan sieltäkin materiaalia. Mahtavaa, Bettinaa ei ole koskaan liikaa! :p

Itse olen pitkään miettinyt miksei Bettinan snäppiin tule mitään. Muutamia kertoja sitä on kuitenkin mainostettu pidemmän aikaa. Löytyihän se syy vihdoin. :D

Bettina on paras! Eipä aktiivisesti muita naiskisaajia seurattua. Tuo vegaanihaaste oli mielenkiintoinen. En itse voisi vatsankaan takia alkaa vegaaniksi, mutta olisi muutenkin melkoinen palapeli. Leikkelepaketti ja kananmunat ovat sen verran yleinen hätävara. Omaa hiilijalanjälkeä olisi vara pienentää. Koira syö paljon lihaa (ylläri) ja itsekin syön paljon eläinkunnan tuotteita. Plussaa siitä, että maitotuotteet olen jättänyt pois, mutta jauhelihaa, kanaa ja leikkelettä kuluu tosi paljon.

Back
Ylös Bottom