Better Call Saul (AMC 2015- )

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Parmesan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämähän jatkuu ensi viikolla, 15.2.

Mikäs ton mustavalkoisen Cinnabon intron historia on?
Mustavalkoiset setit on tulevaisuudesta kun Saul juoksee hanee. Niitä oli myös ekassa kaudessa.
Itse ymmärtänyt että noi on ajassa Breaking Bad tapahtumien jälkeen.

Tuossa jaksossahan se raapusteli sinne seinälle sen "SG was here", ja sitä nimeä sillä ei tietty viel ole.
Jos ton tiesit mutta ihmettelit ihan sitä cinnabon hommaa, niin siitä en sit tiedä onko itse cinnabonilla mitään merkitystä. Muuta kuin että ekalla kaudella se myös näytettiin.

Itsellä tulee jotenkin mieleen että se on vaan joku vertauskuva, eikä muuten tärkeä yksityiskohta. "Sweet life" tms.
Muutenkin tommone perus duuni, kun nyt Better Call Saul aikana nähty että ukko haluis jotain fancyy.

Huomasin vasta hiljattain, että GTA V:n Trevor (Steven Ogg) käväisi sarjassa ensimmäisen kauden 9. jaksossa:

Far Cry 3:n Michael Mando mainittiinkin jo aiemmin tässä ketjussa.

Mitenkä todennäköisenä näette sen että Jesse tulisi olemaan tässäkin mukana jollakin tavalla. Hänhän on sanonut että haluasin olla tässä mukana.

"I pray to God I am in that show at some point" -Aaron Paul

Itse ainakin toivon sitä koska Jesse oli oma lempihahmo breikissä.

Kyllä mä ainakin uskon että tulee näkymään.

Muistaakseni itse Gilligan jopa vähän liippas asian läheltä jossain kohtaa, siis kommentoi ajatusta siitä että Pinkman olisi jossain jaksossa.
Nämä voi tosin mennä vähän pidemmälle sarjassa.

Taitaa kuitenkin päähahmolla olla vielä hetken matkaa siihen kohtaan mistä BrBa alkoi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hieno juttu toi miten tuovat hiljalleen vanhoja naamoja mukaan BrBa:sta. Niin kuin nyt
Hector
viimeisimmässä jaksossa. Pinkmania täälläkin odotellaan, sellainen kutina on kuitenkin että Jesseä nähdään vasta seuraavalla tuotantokaudella.

Itsestäkin ollut parempi kausi toistaiseksi ykköseen verrattuna :)

Onkohan tuo kakkoskauden loppu syynä Jimmyn nimen vaihtoon, koukuttava sarja vaikka hitaasti eteneekin...

Perhana ku nykyaikana on nää kaudet niin lyhkäsiä ja sitten saa ootella vuoden päivät seuraavaa, toisaalta on laatu ahdettu sitten tuohon kymmeneen jaksoon.

On kyllä huikea sarja. Huumori muodostuu oikeasti hahmojen kautta, mikä tuntuu olevan nykyään harvinaista. Jotenkin toi "melankolinen" tunnelma on sarjassa ihan hemmetin iskevä. Kyllä saa taas vaan jaksoja odotella...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom