Bertuzzi vs. Moore - reilu peli on perseestä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ilmari
  • Aloitettu Aloitettu
Ruutiukko sanoi:
AHL:n playoffseista, pelikieltoa koko ensi kausi...http://www.rit.edu/~mwp1730/ahl.wmv

Tämä temppu ansaitsisi sen huomion minkä bertuzzi sai. En usko että bertuzzi yritti lyödä kaveria tajuttomaksi mutta tämä kaveri ei jätä arvailtavaksi mitä yritti. Ei prkl! :curs:

Ruutiukko sanoi:
Kapanen näyttää mallia, miten toimitaan saatanallisen niitin jälkeen...ei jäädä neitinä jäälle pyörimään, perkele. http://www.rit.edu/~mwp1730/Kapanen.mpg

Oli kyllä "hauskan" näköistä toi Kapasen pyöriminen mutta just tuohan Samille on ominaista, hommia tehään ja vähästä ei valiteta.

Noi täysin tahallliset ja vakavat pahoinpitelyt pitäisi kyllä saada loppumaan jääkiekosta. Tyypit hakkaavat toisiaan sairaalakuntoon yleisellä paikalla ja saavat vain pelikieltoa. Samanlaiset säännöt lätkänpelaajillekin kuin mitä on taviksillakin. Eihän katsomossakaan tavis saa vetää toista turpaan vain sen takia, että häntä sattuu vituttamaan. Esim. suomalaisista Mäkiahon voisi ihan hyvin haastaa oikeuteen törkeistä pahoinpitelyistä yleisellä paikalla. Vai onko se nyt taas niin, että lätkähallit eivät olekaan yleisiä paikkoja.

Onko joku käynyt joskus katsomassa jotain yläaste- ja lukioikäisten lätkää jollain alemmalla sarjatasolla. Ainakin silloin kun itse olin tuossa iässä, meidän koulun lätkäporukka veti käytännössä joskus osaa vastustavasta joukkueesta turpaan. Ja mistäköhän oli opittu tuokin käytös... Ettei olisi ollut suoraan aikuisten peleistä. Parhaimmissa peleissä melkein puolet joukkueesta taisi istua jäähyllällä...

sanoisin omasta kokemuksesta, että peli on väkivaltaisinta nimenomaan c-b junnujen aikaan... silloin ei vaan pojilla ole niin paljon massaa/voimaa, niin loukkaantumisia ei tule niin paljoa... Liekä siihen sitten syy yliyrittäminen ja murrosikä ym... Pakollinen ristikko suojaa myös erittäin paljon kasvoja.

plag sanoi:
Tarkoitit varmaan tätä http://www.darcyhordichuk.com/MPGS/jan04/040121hordichukworrell.wmv
Tuon urlin takana kansiot on ihan täynnä Hordichukin "suorituksia". Hauskahan noita on katella mielenkiinnosta, mutta on ihan sairasta, että tollasella pellellä on faneja ja tuota pidetään lätkään kuuluvana. :curs:

Jep jep. Mutta juuri Hordichukin kaltaiset "poliisit" vähentävät Bertuzzin kaltaisia pelkureita tekemästä koiruuksia. Heidän tehtävänään on puolustaa joukkuetovereitaan. Jos tappelut kielletään kokonaan NHL:ssä niin törkeydet lisääntyy 100% varmasti. Ja toki tappelut tuovat jenkeissä lisää katsojia kun on niin perkuleen hyvää viihdettä!! :rock: :kippis1:

Mr.Kynis sanoi:
Mutta juuri Hordichukin kaltaiset "poliisit" vähentävät Bertuzzin kaltaisia pelkureita tekemästä koiruuksia.

Mä en usko hetkeekään että Bertuzzi yritti mitään muuta kuin aloittaa tappelua Mooren kanssa. Moore on mun näkemyksen mukaan pelkuri.

Mr.Kynis sanoi:
Heidän tehtävänään on puolustaa joukkuetovereitaan. Jos tappelut kielletään kokonaan NHL:ssä niin törkeydet lisääntyy 100% varmasti.

Ja tämä ei ole sinun mielestä hälyyttävää lajin kannalta?

Mr.Kynis sanoi:
Ja toki tappelut tuovat jenkeissä lisää katsojia kun on niin perkuleen hyvää viihdettä!! :rock: :kippis1:

Nähtävästi ei...

H.C sanoi:
Mä en usko hetkeekään että Bertuzzi yritti mitään muuta kuin aloittaa tappelua Mooren kanssa. Moore on mun näkemyksen mukaan pelkuri.

No jos Bertuzzi kerran yritti haastaa Moorea tappeluun, niin teki sen ainakii vitun raukkamaisella tavalla. Eihän Moore ehtiny siinä kissaa sanoo ku jätkä tempasee nyrkillä takaraivoon. Mitä mä oon nähny, niin yleenä tappelut kyl alkaa ihan rehdisti kasvotusten jonka jälkeen hanskat putoo ja BAM BAM!

superpohje sanoi:
Toi Kapasen saama pommi oli kyl aika uskomaton... Tuli pahasti, mutta loistavasti jaksoi Kapanen olla filmaamatta.
Sisua kaverilla kyllä on, moni olis tommosen pommin jälkeen jäänyt jäälle makaamaan! :thumbs: Kapaselle

Back
Ylös Bottom