Bensakortti?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

mickeyknox761

Banned
Tuli tossa hankittua kaverin kanssa auto (Lederhosenien luvatusta maasta tuotu BMW 730i '96, 270 hp automaattilaatikolla, vie sen kymmenen litraa satasella vähintään)

Hörppii niin perhanasti löpöä että joku bensakortti pitäs pistää tilaukseen ehdottomasti, ite niin vähän autolla liikkunu enkä muutenkaan mitään automiehiä (ensimmäinen edes puoliks oma vehje) niin pistäkää suosituksia mikä kortti kannattaa pistää tilaukseen... On sitä kyl uusavuton kun nääki pitää kysyä pakkikselta heh :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En kyllä tajua miks pitäs erikseen joku bensakortti ostaa. Pankkikortilla tankkaat siellä missä on halvinta. Itse tankkaan abc:llä s-bonuksen takia..

http://www.visa.fi/fi/

Voi tankata millä asemalla vain. Myös ulkomailla. Joillakin asemilla kun vilauttaa ensin plussakorttia, niin jokusen sentin saa alennusta litralta. ABC:llä kun vilauttaa ASS-etukorttia, niin saa alennusta 0-5%, riippuen siitä paljonko kuukaudessa tankkaa.

jospa ne jätkät jakaa sen bensalaskun keskenään niin tuo kortti kätevöittää asiaa? entiedä. villi veikkaus selvinpäin. anteeksi.

Zone-sarja -42%
Mun visa on jo vingutettu loppuun ja frendin luotot on menny ajat sitte nii bensakortti nimenomaan pitäs saada.

Joo toi kymppi on melko toiveajattelua ainakin mun kaasujalalla heh :)

Joku halpa japsikinneri pitäs melkein ostaa tohon sivuun kun autoa tarvitaan päivittäin kyl. On vaan niin näyttävyydenhalunen nyt kun on päässy kunnon auton makuun että ei millään corollalla viittis päästellä menemään... Joutuu siitä sitten maksamaan huolella varsinki kun se uus autoverouudistus tulee.

T. köyhän perheen poika joka meni rakastumaan saksalaiseen :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom