Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On muuten pakko kehua tuota MI40gymiä. Ylivoimaisesti paras bodaussali missä olen treenannut. Nuo Strive:n laitteet pitäisi saada suomeen kaikille saleille, about nyt heti.
On muuten pakko kehua tuota MI40gymiä. Ylivoimaisesti paras bodaussali missä olen treenannut. Nuo Strive:n laitteet pitäisi saada suomeen kaikille saleille, about nyt heti.
Vaikka palkintorahoja ei ole tainnut paljon kertyä niin muut bisnekset tuntuu kyllä luistavan.
En epäile yhtään. Ilmeisesti kaikille avoin mesta?
Pääseekö tuonne treenaamaan jos menee sinne ja sanoo että haluaa treenata, vai pitääkö ostaa joku PT-ohjaus samalla? Kesällä menossa tuonne suunnalle.On muuten pakko kehua tuota MI40gymiä. Ylivoimaisesti paras bodaussali missä olen treenannut. Nuo Strive:n laitteet pitäisi saada suomeen kaikille saleille, about nyt heti.
Eikun otat PT-tuntumaohjauksen itse Pakulskin kanssa ja otat sen videolle, ja johan kaatuu serveritPääseekö tuonne treenaamaan jos menee sinne ja sanoo että haluaa treenata, vai pitääkö ostaa joku PT-ohjaus samalla? Kesällä menossa tuonne suunnalle.
.Pääseekö tuonne treenaamaan jos menee sinne ja sanoo että haluaa treenata, vai pitääkö ostaa joku PT-ohjaus samalla? Kesällä menossa tuonne suunnalle.