Ben & Jerry´s jäätelöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Sopii kun pistää sopimaan ;)

Ei jäätelö (purkki) silloin tällöin mitään pilaa, jos muuten syö (suht) järkevästi :)

Tiedän se vaatii kovaa itsekuria, mutta kun on pudottanut 17kg 2,5kk niin on äreä ja patittaa kun toiset nauttivat jäätelöstä :whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tiedän se vaatii kovaa itsekuria, mutta kun on pudottanut 17kg 2,5kk niin on äreä ja patittaa kun toiset nauttivat jäätelöstä :whip:

Kunnioitettava saavutus :worship:

Ja tiedän mistä puhut!

Nimim. viimeisestä vuodesta 8 kk dieetillä viettänyt :)

tää on ihan off-topic mut "akki", jos toi kuva oli susta ni miten tollaseen kuntoon pääsee? itse oon 162cm ja 45kg ja vasta alotin treenauksen ja kovaa tahtia tietty mennään... paljonko painat harjotuskaudella ja mikä on dieetin painotavoite ja sun pituus? kauanko oot treenannut? haluaa äkkiä isot ja näyttävät lihakset... sanoi ylienerginen hippiäinen...:hyper:

tää on ihan off-topic mut "akki", jos toi kuva oli susta ni miten tollaseen kuntoon pääsee? itse oon 162cm ja 45kg ja vasta alotin treenauksen ja kovaa tahtia tietty mennään... paljonko painat harjotuskaudella ja mikä on dieetin painotavoite ja sun pituus? kauanko oot treenannut? haluaa äkkiä isot ja näyttävät lihakset... sanoi ylienerginen hippiäinen...:hyper:

Ben&Jerryä syömällä :D

:offtopic: No ei vaan...Viitisen vuotta salitreeniä takana, pituutta huimat 158 cm. Paino offilla 55-58 kg (nyt tavoitteena pitää 55 kilossa) ja kisapaino 48,5 kg. Tuo kuva on otettu päivää ennen kisaa, paino jotain ~49 kg :)

Ylienergiselle hippiäiselle tsemppiä treeneihin :thumbs:

Mistä Kajaanista löytää tota nannaa?? Kävin jokunen viikko sitten ettimässä mutten löytänyt...:confused:

Siispä Makuuniin suuntaa huomenna!!

Musta kyllä valio ja ingmanit on parempia..:D

Söin tuota PhishFoodia joku päivä sitten. Mikä siinä on niin hienoa? Kaakaon makuista jöötiä. Verrattuna vaikkapa Möväriin melkoista shittiä suoraan sanoen.

Tarjoavatko nuo muut maut sen orgastisempia elämyksiä? Omalla listallani jäätelöiden ykkösenä pysyvät Italiassa mussutetut gelatot, joskin näiden saaminen tuppaa Suomessa olemaan vähän hankalampaa. Itsekään ei aina jaksa vääntää.

Söin tuota PhishFoodia joku päivä sitten. Mikä siinä on niin hienoa? Kaakaon makuista jöötiä. Verrattuna vaikkapa Möväriin melkoista shittiä suoraan sanoen.

Tarjoavatko nuo muut maut sen orgastisempia elämyksiä? Omalla listallani jäätelöiden ykkösenä pysyvät Italiassa mussutetut gelatot, joskin näiden saaminen tuppaa Suomessa olemaan vähän hankalampaa. Itsekään ei aina jaksa vääntää.

Helsingissä käydessäni söin tooooodella suurin positiivisin ennakko-odotuksin varustettuna cookie dough- ja coconut jotakin- jätskipallot. Siis tosi hyvää oli, mutta tosiaan kyllä noi Italian jätskibaarien valikoimat voittaa benit ja jerryt, niissä tosin ei taida ihan noin ennakkoluulottomia sekoituksia löytyä. Tuo kookosjuttu oli kyllä loistava, koska en ole vastaavaa innovaatiota vielä muilta valmistajilta löytänyt. Suklaapalat jätskissä olivat ällöä vähän tummempaa "suklaata", tai siis kaakaohöttöjä eikä mtn kivaa fazer-tyyppistä tietenkään.

Itsekin maistelin Phis Foodia suurin odotuksin, mutta tosiaan, kaakaon makuista tunkkaista kökkyä. Esimerkiksi Valion ja Ingmannin jätskit voittavat tuon. Parasta koko purkissa oli kuitenkin ne ihanat suklaakalat, jotka olivat tummaa suklaata. Minustakin parasta jäätelöä ovat juuri nuo Italian "gelatot".

Helsingissä käydessäni söin tooooodella suurin positiivisin ennakko-odotuksin varustettuna cookie dough- ja coconut jotakin- jätskipallot. Siis tosi hyvää oli, mutta tosiaan kyllä noi Italian jätskibaarien valikoimat voittaa benit ja jerryt, niissä tosin ei taida ihan noin ennakkoluulottomia sekoituksia löytyä. Tuo kookosjuttu oli kyllä loistava, koska en ole vastaavaa innovaatiota vielä muilta valmistajilta löytänyt. Suklaapalat jätskissä olivat ällöä vähän tummempaa "suklaata", tai siis kaakaohöttöjä eikä mtn kivaa fazer-tyyppistä tietenkään.

joo samaa mieltä. valion kunnon kermajäätelötkin ovat mun maussa korkeemmalla sijalla kun noi ben&jerryt.

ja italialainen jäätelöbaari tietenkin voittaa noi valion tiilet.

Itsekin maistelin Phis Foodia suurin odotuksin, mutta tosiaan, kaakaon makuista tunkkaista kökkyä..

Komppaan tuota. Ensimmäisenä maistoin sitä kirsikan makuista b&j:tä ja minusta se oli sen verran hyvää että hehkutin sitä maasta taivaaseen, mutta nyt kun ostin tuon phis food purkin, niin jopa pilvilinnat romahti äkkiä..ei todellakaan mitään hyvää.

Jeh, Cookie Dough oli ihan "maittavaa". Piss Food ei niinkään. Ehkä testaan vielä Chunky Monkeyn, jos sitä jostaki vielä löydän. Kirsikkaiset tuotteet on ennakkoluulopannassa ikuisesti.

H...tosiaan kyllä noi Italian jätskibaarien valikoimat voittaa benit ja jerryt, niissä tosin ei taida ihan noin ennakkoluulottomia sekoituksia löytyä.

Mä vetelin viime reissulla muistaakseni pistaasipähkinä-kookos -gelatoa. Noista gelatokioskeistahan löytyy kaikkea vähintäänkin mielenkiintoista lähtien suurinpiirtein mango-maksamakkarasta. Pitänee maistella vielä jotain muutakin makua B&J:stä kuin tuota kaakaosoossia.

Komppaan tuota. Ensimmäisenä maistoin sitä kirsikan makuista b&j:tä ja minusta se oli sen verran hyvää että hehkutin sitä maasta taivaaseen, mutta nyt kun ostin tuon phis food purkin, niin jopa pilvilinnat romahti äkkiä..ei todellakaan mitään hyvää.

Sama täällä. Ensiksi kirsikkaa, mikä oli ihan jees, tosin ei hinta/laatu ihan kohdannut. Sen jälkeen oli pakko testata kaikkien hehkuttamaa phis foodia.
Joo ei oikein ollu kovin kummoista. Kovin kaakaoinen maku ja se suklaa maistui aivan taloussuklaalle. Taitaa minun Ben&Jerryt olla tässä. Aino ja Cartedor hakkaa jenkkijädet mennen tullen.

Joo, se Phish Food maistui jostain syystä paljon paremmalta jädebaarista ostettuna, kun jälkeenpäin hommasin kokonaisen purkin tota kamaa, olin aika pettynyt. Cookie Dough ja Chocolate Fudge Brownie on suosikit :kuola:

Joo, se Phish Food maistui jostain syystä paljon paremmalta jädebaarista ostettuna, kun jälkeenpäin hommasin kokonaisen purkin tota kamaa, olin aika pettynyt. Cookie Dough ja Chocolate Fudge Brownie on suosikit :kuola:

Phish Food ei kyllä kovin kummoista ollut. Taispa jäädä puolet syömättä, kun semmoisen purkin ostin. Jotenkin jenkkien kaikki suklaamaut on aina ollut mun suussa vähän omituisen/huonon makuisia. Kai mä oon vaan Fazerin turmelema herkkuperse:D

No siis en nyt meinannut, että jätkät sitä kirnuaa munat savuten, vaan jotain tyyliin kuin luomutuotteet Suomessa.

Pohja näkyy nyt purkista ja paha olo tästä ainakin tulee. Jotain Valion perusmatskua pystyy kiskomaan heittämällä litran, tätä ei kyllä litraa pystyis vetämään.

Ben & Jerry´s-jäätelöt valmistaa elintarvikejätti Unilever, joka eläinkokeidensa vuoksi löytyy jatkuvasti eläinsuojelujärjestöjen boikottilistoilta.

Jos italialaiset jäätelöt kiinnostaa, niin Tampereelta löytyy Siperiasta The Grilliä vastapäätä Tampereen Jäätelötehdas nimisen lafkan jäätelöbaari. Siellä on monta kymmentä eri makua italialaistyyppistä jäätelöä ja toistaiseksi testaamistani kaikki on olleet hyviä. Eikä ole edes kallis. :kuola::thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom