Feukan otteluissa kyllä tätä nykyä tyrmäys leijuu ilmassa ensisekunneista lähtien. Siinä on koko ajan tuntuma, että jompi kumpi lähtee unille hetkenä minä hyvänsä. Fedorin leuka ei enää hirveästi kestä, tyyli on avonainen ja kädet alhaalla. Tuo tyyli on aikaisemmin toiminut, kun Fedor on luottanut nopeuteensa ja hyvään ottelusilmään. Nyt kun nopeudesta on iän myötä hitunen lähtenyt, niin tyyli on todella riskialtis. Silti Fedorilla on edelleen silmää sille tyrmäyksen hakemiselle, ja lyönneissä kaatoa. Fedor tavallaan siinä riskirajoilla hakee koko ajan sitä kuolettavaa iskua. Tämä on edelleen toki erittäin viihdyttävää katseltavaa, vaikka meno on paljon kaottisempaa ja hallitsemattomampaa kuin parhaina päivinä. Olihan se hienoa nähdä vielä Fedorin tyrmäävän Mirin tällaisessa ns. legacy fightissa. Hyvä puoli tässä oli myös se, että nyt ei tarvinnut kuunnella Mirin omahyväisiä lässytyksiä ottelun jälkeen. Pidän Miristä ottelijana, mutta persoonana hieman rasittava, ja aina voiton jälkeen suu käy ärsyttävyyteen asti.
Fedor-Sonnen on oikeastaan hyvinkin kiinnostava match up, josta löytää monelaisia skenaarioita. Sonnen toki haluaa matsin mattoon, muttta ei se pystyssäkään ihan avuton ole, enkä ihmettelisi vaikka pääsisi kunnolla kolauttamaankin Fedorin leukaa. Mielenkiintoista nähdä, miten Fedor pystyy puolustamaan alasviennit. Lähtökohtaisestihan Fedorin alasvientipuolustus on aika hyvä ollut, ja esim. primessään olleessa Colemanilla oli täysi työ viedä alas, vaikka siinä toki onnistuikin molemmissa otteluissa. Mutta pystyykö Sonnen laittamaan Fedoria selälleen kolmen erän ajan? Saa nähdä. Valitettavasti itse näen tuon epämieluisimman skenaarion myös todennäköisimpänä tässä ottelussa, eli Sonnen onnistuu alsvienneissä riittävän hyvin ja saa pidettyä Fedorin selällään, voittaen ainakin kaksi erää . Toivottavasti olen väärässä.