Bellator Fighting Championships: Season Six

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MiroHa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En bongannut mistään tota, että näkyis kaikkialla maailmassa. Päinvastoin kun menin mmaweeklin kautta bellatorin preli-linkkiin, niin sanottiin, ettei näkyisin minun alueellani. "sorry, this video is unavaiable in your location" Asun Vantaalla.

Jostain muistan lukeneeni että streamit näkyis ympäri maailman, mutta tosiaan ainakin tällä hetkellä valittaa mulla tota samaa.

Onko kukaan yrittänyt katsoa noita streamejä silloin kun siellä on ollut lähetys päällä?

Ja kun vielä Vänttisen matsi alkaa n.2.30.

Onneksi ei ole samanlainen urakka kuin UFC:n valvominen, kun Bellatorin main card alkaa kuitenkin "jo" klo 3:00.

tää on just vielä pahempi, nyt ei oikein voi nukkuakaan välissä, joten joutuu valvomaan putkeen. UFCta varten voi nukkua ja herätä sitten siinä 4-5 maissa miloin eventti alkaak.,

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse pitkästä aikaa varasin pari alkoholipitoista virvoketta ja nyt ne loppuu kesken ennen ku matsit alkaa.. noh on mulla energiajuomaa.

Jännä nähä miten Alvarez/Aokissa käy. Kumpikaan ei varmasti kovin iisisti halua mennä toisen tontille. Puolet musta haluaa että Alvarez lyö ja Aoki itkee ja puolet haluaa nähdä komeen subin. Win win.

Toi pastebin linkki toimii pirun hyvin ja laatu todella hyvä. Awesome! Finland mainittu!

Suositut

Back
Ylös Bottom