Bellator 149: Shamrock vs. Gracie 3 (19.02.2016, Houston)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No vittu hah. :) Jätkät myllytti 90 minsaa tuntia yhteen soittoon ja tais Roycella olla jo reisiluun murtumakin tossa kohtaa kun Rorion heitti kulmasta pyyhkeen.. Roycen spiritiä oli lähinnä tarkoitus verrata tohon Kentsun vastaavaan joka vaikuttaa nykyisen olevan tasoa Bob Sapp.

Sakurabahan lähti tästä vielä vetämään 15 minsaa Igor "Ice Cold" Vovchachynin(44-2-1) kanssa. Tämän jälkeen kyllä Sakurabakin luovutti.
Mutta ymmärsin kyllä pointin, olihan toi aika raaka suoritus kummaltakin. Ton ottelun keston takia en viihtiny laittaa linkkiä koko matsiin kun ei sitä jaksa kuin kunnon HC fanit kahtoa enään.

Royce on kyllä yks meikäläisen idoleista.. True martial artist sanon minä!

Roycen steroidi käry vei omalta osalta arvostusta miehen kohalta.

Kenillä ja Hoycella vain pari kiloa painoeroa Roise puku päällä. Ja Keni muuternkin aika tyhjän näkönen. Paljoko se paino Kimboa vastaan?

Oli tuossa vähän enemmän kuin pari kiloa kuitenkin. Royce 86,5 kg puku päällä (varmaan joku 84 oikeasti), Kentsu 91,3. Kimboa vastaan oli 92,7 Tapologyn mukaan.

Huomenna tiedos kunnon BlackOnBlackCrime:ä ja legendaarinen Hoyse vs Shamurokku!

edit. siis ensyönä! :)

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kyllähän bellatorilla on mahdollisuus jotain iha ok matseja viel saada kehitettyä. Esim Leben-Wandy joka päätty viimeks ihan liian lyhyeen

Itse haluaisin Kentsun eläkkeelle, henki lähtee viel tällä menolla. :( Esim Kimbomatsia ei olis pitäny tapahtua, mut tää hoyce rubbermatchi on ihan hyväksyttävä ja hieno legendojen kohtaaminen, mut liika on liikaa.

Vuosi 2016 ja mulla on valuepäissäni kivitalot lyöty Ken Shamrockille ja Kimbo vitun Slaissille.

(Kimbon kerroin nousi yli 1.5 jostain syystä. Molemmissa matseissa jotain hämärää todennäköisesti)

Suositut

Back
Ylös Bottom