BELLATOR 108: RAMPAGE vs BELTRAN 15.11.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 178
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Patricio Freire on loistava. Nyt revanssi Strausia vastaan ja siitä uudestaan voitto ja vyö oikeaan osoitteeseen.
Sitten nähdäänkin Curran vs Freire, ja siinä vaiheessa tällä erää Freire vie pidemmän korren.

Olin uskossa, että Beltran tyrmää aikansa jättäneen leffatähti Rampagen.
Siinä vaiheessa kun molemmat, myös Beltran alkoi lämpenemään, niin tuliki kiva isku Rampagelta ja respectit hänelle.
Luulen silti, että Beltranin tasoiset kaverit on juuri ja juuri niitä, kelle Rampagelle on enää saumaa antaa tattiin.

Oon kaksi Minakovin matsia nähnyt. Matsi ennen tätä oli aika heikko, mutta nyt tuli voitto hyvin ottein ja hiton komealla upparilla, ja nyt recordi 13-0.
Kongo varmasti hyvä vastus ja mielenkiintoinen matsi muutenkin.

Onko tällä "New Emperor" kuvauksella perää vaiko ainoastaan venäläisyyden ja sambo taustan takia?
Sana 'Emperor' on vapaaottelupiireissä Jumalaakin suurempi merkitys.

Onko tällä "New Emperor" kuvauksella perää vaiko ainoastaan venäläisyyden ja sambo taustan takia?
Pelkkää hypeä vähän niinkuin roinasika Sidelnikov, jota kutsuttiin Baby Fedoriksi.

Varmaankin vaan siinä mielessä (tai ainakin ite) nimetty, että sil vois olla potentiaalia kehittyä, ja ulkoinen olemus (pienempi hw) ja taustat venäjä ja sambo antavat niitä lisäsyitä. :)

Rampagella löytyy varmasti tarpeeksi kaatoa jos jää sen eteen seisomaan, joten ei ollut yllätys kovakalloisen Beltranin tipahtaminen. Titolla ei olisi mitään jakoa Quintonia vastaan, mutta katsotaan nyt saako se edes itsensä kuntoon enää.

^Eihän tuo Minakov mikään kovin pieni ole edes raskassarjalaiseksi; 191 cm pitkä ja painoa semmoiset +110 kg.

niinpä vain! sokeasti olen kattonu et se näyttäs pieneltä.. en oo paljoa nähny kyseistä herraa ottelemassa tai muutenkaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom