Bellator 106: Chandler vs. Alvarez II 2.11.2013 ***SPOILERS***

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eddie vei viimesen... mut musta tuntuu et Chandler vei silti.. damagen perusteella pitäs antaa kyl selvästi Eddielle, mut alasviennit kyl ratkas tän... prkl

48-47 Chandler

Vittu mikä ottelu! Valvomisen arvonen!

- - - Updated - - -

En kyl tiiä, voi olla et Eddie vei

- - - Updated - - -

Chandlerin silmä aivan ummes

- - - Updated - - -

Splitillä EDDIELLE! KYLLÄ! JEAH!

ei ois ollu ihme vaik ois ollu UD chandlerillekkin.. mut kyllä toi Eetulle piti mennä, iha vaa damagen takia.. Chandleril oli kyl iha hienot alasviennit, mutta vittu kerranki oli pisteyttäjiä jokka ei anna alasviennin ratkassa.

- - - Updated - - -

Nii-i! SEURAAVAKS TULEE KUMIMATSI!!! fuk yea!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vittu oli kyl niin eeppinen taisto taas, ei kyl tosipuheessa tos ottelus ollu häviäjää. :)

Onkohan tuo kumimatsi nyt sitte insta? vai laittavakko Chandlerin hakemaan vauhtia?

Mun mielest toi Eddien soppari tais mennä näin:

jos häviää chandlerille, saa pakata kamat ja lähtiä, jos voittaa, niin pitää antaa rematsi eli kumimatsi, ja jos sen häviää tai voittaa niin ssaa pakata kamat ja lähtiä..

0000.gif

Björni pudistelee päätään

Mun mielest toi Eddien soppari tais mennä näin:

jos häviää chandlerille, saa pakata kamat ja lähtiä, jos voittaa, niin pitää antaa rematsi eli kumimatsi, ja jos sen häviää tai voittaa niin ssaa pakata kamat ja lähtiä..

Näin se mun mielestä on, en oo 100% varma.

Yks vuoden parhaista otteluista! Nyt nukkumaan zzz

Arvasin että päämatsi menee splittinä, mutta olin iloisesti yllättynyt että uskalsivat laittaa Alvarezille. Itse olisin luultavasti laittanut niukasti myöskin Eddielle, saattaa olla että annoin hieman myöten jo pelkästään sen soppari epäselvyyksien takia, mutta kyllähän se Chandlerin naamataulukin jotain tietysti kertoi. Toisessa erässä olisi voinut Eddie antaa painetta enemmän siinä kohtaa, kun Chandlerilla meni jalka alta.

Matsi oli kuitenkin muutaman kerran parempi kuin esimerkiksi hehkutettu Melendez-Sanchez.

@BjornRebney King Mo will now enter into our exclusive two man tournament for a title shot against top prospect Keith Jardine

top prospect Keith Jardine, viimeset 10 ottelua 2 voittoa yks draw ja 7 tappiota :D Ja esimerkiks viimeset kolme matsia 2 tappiota yks draw.

Hehheh tuli läpälllä heitettyä Newton, Straus, Alvarez-combolle euro kun kerroin oli 40 :D Nyt vähän harmittaa, kun ei tullut enempää panostettua.

Joo-o Keith Jardine.. Miksihän King Mo sais heti voitolla uuden tittelimahdollisuuden? Eikö se nyt oo jo hävinny kaks kertaa tolle samalle jannulle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom