Mikä kanava näyttää Kiina-Usa koriksen? 17.15 kait peli alkaa. Mulla Ylen Olympialaiset-sivut bugaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep!Korean Choi Minho veti kyllä komeen ipponin judon miesten -60kg finaalissa. Kunnon örkkijunttaus ja selällee meni. Edellisenki ottelun vei ipponilla. Näyttävää. Hienoa!
Mistä näkisi, että mihin aikaan mikäkin laji alkaa?
Nyt TV2 päälle, naisten 53kg sarjan painonnostoa tulee!
Mäkin katoin samaa, että WTF! Minkäs ikäisenä se on Jenkkeihin muuttanu? Kyllähän kieli unohtuu muutamassa vuodessa se on selvä..
Mäkin katoin samaa, että WTF! Minkäs ikäisenä se on Jenkkeihin muuttanu? Kyllähän kieli unohtuu muutamassa vuodessa se on selvä..
Mun mielestä sano että 8 vuotta asunu jenkeis. Ei varmaan siinä ajassa kieli unohdu. Toisaalta luulis että vaikka ois 8-vuotiaasta asunu jenkeissä nii edes jonkun sanan osais. Periaatteessa ihan sama mutta jos tossa tilanteessa itse edustaisin suomea niin voisin muutaman sanan haastella suomeksi ihan kunnioituksena isänmaata kohtaan, tuskin se on osaamisesta kiinni. Toimittajahan esitti kaikki kysymykset suomeksi.Mäkin katoin samaa, että WTF! Minkäs ikäisenä se on Jenkkeihin muuttanu? Kyllähän kieli unohtuu muutamassa vuodessa se on selvä..
Miksi joillain pelaajilla on tommonen irtohiha toisessa kädessä? Onko se joku heittokäden lämmitin?:D
Tossa Waden askelrikkeessä huomas, et NBA:ssa on vähän löysempää tuomarointia askelien suhteen.