Before The Dawn - Deadlight

Itse ainakin ymmärrän täysin tuon vitutuksen. Vituttaisi itseänikin.

Ymmärrän silti myös tuon toisen puolen. Itse ainakin olisin pistänyt emailiin selkeästi kuka kuvan on ottanut ja kenen nimi siinä kuvassa pitäisi lukea. Se, että sähköpostissa lukee kuka sen sähköpostin on lähettänyt ei vielä tarkoita mitään. Kuka tahansa voi lähettää kenen ottamia kuvia tahtoo. Sitten vielä pieni ammattitaidottomuus+kiire=jokseenkin ymmärrettävä lopputulos.

Mahtavii levyjähän noi pojat julkasee.:rock:
Tän viikon torstaina pääsee viellä näkemään livenä Insomniumin kanssa. Oh Jeah:rock:

Kuka on albumilla vieraileva naislaulaja?

Vastaan itse: Katja Vauhkonen.

Viimeksi muokattu:
Yllätyksetön, viimeisen päälle sliipattu, todella tavanomainen platta. Näitä bändejä on nykyään ihan liikaa. IMO

Loistava uusi lätty ja tiukkaa soitantaa oli myös eilinen Lappeenrannan keikka, vaikkei väkeä hirveesti paikalle ollutkaan raahautunut. :rock:

Jos et Mika nosta mätäkkää noista tapauksista, niin sun kuvien käyttö ilman minkäänlaista tunnustusta jatkuu. Tai sit laita galleriaan vain kuvia, joissa on iso teksti keskellä "(C) MIKA SIREN" ja puhtaan kuvan saa vain, jos ottaa sinuun yhteyttä ja lupaa ilmoittavansa kuvaajan lähdetiedoissa.

Olen jo ottanut yhteyttä kumpaankin tahoon ja selityksiä sieltä vain tulee. En jaksa alkaa tinkaamaan noilta mitään. Jatkossa jokaiseen kuvaan lämätään kiinni mun nimi, sitten ei ainakaan jää huomaamatta. Ja nyt puhutaan vain printtikokoisista. Web kuvissa mulla on aina automaattisesti nimi kiinni.

Mutta ihmettelen suuresti sitä välinpitämättömyyttä, mikä on selkeesti ilmassa. Webissä voidaan aina korjata virheet, mutta printissä ne tahtoo pysyä.

Tässä pari kuvaa, joita voi näkyä lähiaikoina valtamedian lehdissä kuten Seiska jne. Niissä on kyllä kiinni mun nimi. Kertokaa jos bongaatte jossain näitä kuvia.

Liitteet

• nikula.webp
    nikula.webp
    35,4 KB · Katsottu: 258
Ihme meininkiä. Aika perseestä. Btd on kyllä saatanan kova, ja bongasin mikenkin kuvaamassa fme:n keikalla. Yritin saada "kuvaaja työssään" kuvaa, mutten kerennyt ja pokkarilla siitä tulee aika kurasta jälkeä...

Jep, olin siinä eturivissä oikeassa reunassa lavalta katsottuna. Yritin siinä vaiheessa kun siitä edestä napsit muutaman. Katoin vaa et perkele on levee kaveri <3

Tosiaan ihme meininkiä!

Mä sain muistaakseni Metal Miken kuvaan FME:ssa.

Faithless single kaupoissa 27.6.

1. FAITHLESS (taken from "Deadlight" album)
2. MOUTH FOR WAR (Pantera cover feat. Finnish Idol judge Jone Nikula)
3. THE BLACK (live version, song originally from "4:17 am" album)

Back
Ylös Bottom