happo Liittynyt 1.9.2003 Viestejä 247 4.5.2004 #1 Moi! Onko beetakaroteeni nykyään apteekkituote kun en sitä ainakaan paikallisista luontaistuotekaupoista löytäny.
Moi! Onko beetakaroteeni nykyään apteekkituote kun en sitä ainakaan paikallisista luontaistuotekaupoista löytäny.
happo Liittynyt 1.9.2003 Viestejä 247 6.5.2004 #3 Joo löytyihän nuita melkein joka paikasta.Ihme että itse luontaistuotekaupan myyjä kertoi, että ne on apteekki tavaraa.
Joo löytyihän nuita melkein joka paikasta.Ihme että itse luontaistuotekaupan myyjä kertoi, että ne on apteekki tavaraa.
muffy Liittynyt 20.5.2003 Viestejä 1 589 6.5.2004 #4 happo sanoi: Ihme että itse luontaistuotekaupan myyjä kertoi, että ne on apteekki tavaraa. Click to expand... Varmaan just siks kun sillä itellä ei sitä ollut. Ehkä se halus antaa sun ymmärtää et "kyllähän mulla sitä olis ilman muuta jos sitä sais". Oma vikansa.
happo sanoi: Ihme että itse luontaistuotekaupan myyjä kertoi, että ne on apteekki tavaraa. Click to expand... Varmaan just siks kun sillä itellä ei sitä ollut. Ehkä se halus antaa sun ymmärtää et "kyllähän mulla sitä olis ilman muuta jos sitä sais". Oma vikansa.