BCAA - Haaraketjuiset aminohapot

Meta title: 🔥 BCAA – AMINOHAPPOJEN PIKALATAUS 🔥

Meta description: Haaraketjuiset aminohapot, jotka tukevat palautumista, jaksamista ja treenin aikaista suorituskykyä.

1 rkl öljyä on resepteissä sun muissa 13,5g
Okei...mä oon joskus punninnut oliiviöljypullon ennen ja jälkeen kun olen ottanut siitä ruokalusikallisen. Niin jos en nyt ihan päin persettä muista tai jotain muuta kämmiä käynyt siinä niin kyllä se erotus on ollut aina 5-6g lusikan ollessa ihan täynnä öljyä. Lusikkana perinteinen hackmanin savonia sarjan ruokalusikka. Pitää tänään tarkistaa ja mitata uusiksi. Mutta näin olen itse aina mennyt että sellanen täysi ruokalusikallinen on se 5g kun ruokia olen laittanut.

Ruokalusikka ja teelusikka ovat myös mittakokoja, vaikka ovat myös ruokailuvälineitä. Eri asia. Ruokalusikallinen on 15ml, teelusikallinen 5ml. Paino riippuu toki aineesta. Ruokailuvälineissä koot vaihtelevat.

Mitäs jos vain söis ne kalat, oliivit, pähkinät, siemenet ja avokadot niiden öljyjen sijaan?

Olen aina ihmetellyt tätä, että esim lohta ei voi syödä kun se on niin rasvaista, mutta sitten vedetään 20 kalaöljytabua kyllä naamaan.

Ruokalusikka ja teelusikka ovat myös mittakokoja, vaikka ovat myös ruokailuvälineitä. Eri asia. Ruokalusikallinen on 15ml, teelusikallinen 5ml. Paino riippuu toki aineesta. Ruokailuvälineissä koot vaihtelevat.
Ja ruokalusikka ruokailuvälineenä taitaa vastata edes suurinpiirtein ruokalusikkamittaa ehkä jossain jauhoissa sun muissa missä voi ottaa kukkurallisia. Nesteissä se ei ole lähelläkään. Sama tietysti teelusikan kanssa.

Ehkä näistä laskureiden käytöistä on liian kauan kun ei enää kunnolla muista, mutta laitoin tämän päivän ateriat laskuriin ja sain ihan kelpotuloksen, mutta kiireessä menee proteiini enemmän jauheena kuin ruokana...
Täytyy koettaa petrata vähän huomenna.

1580754075106.webp

Back
Ylös Bottom