Mulla on herassa BAAC:t mukana (annoksessa 8,8g, treenipäivinä kaksi annosta ja lepopäivinä yksi. ). Onko tämän lisäksi tarpeellista syödä BAAC:ta vielä pillerimuodossa? Ruokapuoli on aikallailla kondiksessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos edellisestä ateriasta yli 5 tuntia niin siinätapauksessa BCAA ennen treeniä ja/tai aikana.Asia selvä ja kiitoksia nopeasta vastauksesta!
Mitäs täpä paastotila käytännössä tarkoittaa, kuinka pitkä aika ruokailusta katsotaan paastotilaksi? Riippunee toki varmaan riippu mitä syödään ja kuinka paljon. Itse olen VHH:lla ja syön vain kolme kertaa päivässä + palkkarit. Syömisen ja treenin väliä korkeintaan 3-4h siihen päälle hera ja sapuskaa 2-3 tunnin päästä treenistä.
Mieluummin 10g BCAA, voi toki ottaa vaikka 5g BCAA + 5g leusiini. Mutta leusiinin kanssa tarvii aina ottaa myös isoleusiinia ja valiinia, eli joko BCAA tai joku muu proteiinilähde jossa niitä on.Mites on kannattaako ostaa nuita BCAA-nappeja vai ajaako leusiinin ja glutamiinin nappailu saman asian?
Itsekkin vähän ihmetellyt että jos nuita pillereitä vetää sen 8-12 päivässä niin tosiaan reilun viikon kestävät. Ajattelinki siis kysyä, että saako näistä mitään hyötyä irti jos vedän nuo 12 pilleriä pelkästään salipäivinä? Tulee nimittäin harrastettua muina päivinä mm. lenkkeilyä ja uintia.
Tikan Markulle: Eikö ne vähäiset BCAA.t olisi hyödyllisintä ottaa treenin jälkeen? Ei ennen eikä sen aikana vaan sen jälkeen? Näin olen ainakin pyhän suuren Hulkin teksteistä lukenut ja sehän ei silloin voi olla väärin.
Miksi ei ennen, aikana ja jälkeen treenin?