BCAA - Haaraketjuiset aminohapot

Meta title: 🔥 BCAA – AMINOHAPPOJEN PIKALATAUS 🔥

Meta description: Haaraketjuiset aminohapot, jotka tukevat palautumista, jaksamista ja treenin aikaista suorituskykyä.

määräykset????? mitä? sun pitää ettiä itelles se kofeiinin määrä, joka tehoo, jos alkaa vaikutukset häviää, niin lisää kofee, mutta en suosittele ylittämään 500 mg kerta annoksia, alkaa jo olla kohtuu paljon. mutta vedät BCAA kapseleita sen verran ,että tulee sellanen 3-5g sitä kamaa :)

tuoppi87 sanoi:
kannattaako bcaa:ta käyttää jos ei oo dietillä?
Massakaudella en kyllä laittaisi rahoja siihen, vaikka siitä jonkun hyödyn saisikin.

NatuSan sanoi:
Massakaudella en kyllä laittaisi rahoja siihen, vaikka siitä jonkun hyödyn saisikin.

Sama täällä, enkä dieetilläkään ellei erittäin tiukoille mentäisi. Annokset pitäisi mielestäni olla grammoja, eli ei mikään kapseli tai pari vielä kuuhun vie, ei tosin varmasti mitää haittaakaan. Kuuluu mun "listalla" ehdottomasti hifituotteisiin, vaikka BCAA:ta on itsekin tullut joskus dieetillä käytettyä.

No.. tuolla postissa se odottaa, että pitäisi käydä hakemassa. On aika mahdoton verifioida oikeessa elämässä toimiiko nuo vai ei. Jos voimat pysyy niin helposti sitä miettii, että se on niiden ansiota, jolloin perustellaan oikeasti itselleen, että oli tehnyt fiksun ostoksen. Eipä ollut pahan hintaista kuitenkaan. Kun on vielä tällainen luikku, niin sitä yrittää tehdä kaikkensa, etteivät ne vähätkin lihakset lähde dieetillä :)

Millon noita kapseleita kannattaa vetää? Eli siis mihin aikaan päivästä ja silleen?

mokoma sanoi:
Millon noita kapseleita kannattaa vetää? Eli siis mihin aikaan päivästä ja silleen?

Ennen treeniä ja treenin jälkeen. Niitä saa tosiaan sitten napsia ihan kunnon määrät. Jos ohjeessa sanotaan, että 60 kiloselle 10 tablettia päivässä, niin lasket siitä sitten kuin paljon isomman kaverin pitää niitä vetää. Ja yleensähän ohjeet on suosituksia, eli älä ainakaan alle sen neuvotun määrän ota. Menee ihan harakoille muuten.

Annabel sanoi:
Ennen treeniä ja treenin jälkeen. Niitä saa tosiaan sitten napsia ihan kunnon määrät. Jos ohjeessa sanotaan, että 60 kiloselle 10 tablettia päivässä, niin lasket siitä sitten kuin paljon isomman kaverin pitää niitä vetää. Ja yleensähän ohjeet on suosituksia, eli älä ainakaan alle sen neuvotun määrän ota. Menee ihan harakoille muuten.

Eivät taida olla nuo annostukset Optimumin BCAA:sta. Siinä suositellaan muistaakseni 2 tablettia (1 g kappale) 1-3 kertaa päivässä. Kerta-annoksesta tulee siis tuo 2 g, joten tuo 10 kapselia olisi jo 10 g.

tbj sanoi:
Eivät taida olla nuo annostukset Optimumin BCAA:sta. Siinä suositellaan muistaakseni 2 tablettia (1 g kappale) 1-3 kertaa päivässä. Kerta-annoksesta tulee siis tuo 2 g, joten tuo 10 kapselia olisi jo 10 g.

Haa, sori. En tsekannut merkkiä. :david: Mut pointti oli siis se, että ainakin tota leusiinia pitäisi tulla se 4g päivässä.

KSENA sanoi:
ite otin teelusikallisen leusiinia ennen treeniä, ja kai se autto, tuntuu ainakin siltä

Kerro ihmeessä lisää, miten se auttoi ja mitkä olivat vaikutukset?

Annabel sanoi:

Kiitokset. Nyt nussitaan jo pientä pilkkua mut kuinka paljon ennen reeniä oot ottanu? Otatko viimesel aterial ennen reenii vai just ennen reenii. On noi sen verta kalliita ettei viittis ihan hukkaan heittää.

Ja nois optimumis on vissiin: 2 kapselia = 1g :wall:

mokoma sanoi:
Kiitokset. Nyt nussitaan jo pientä pilkkua mut kuinka paljon ennen reeniä oot ottanu? Otatko viimesel aterial ennen reenii vai just ennen reenii. On noi sen verta kalliita ettei viittis ihan hukkaan heittää.

Ja nois optimumis on vissiin: 2 kapselia = 1g :wall:

Ihan siinä ennenkun lähden treenaamaan. Eli tyyliin 20 min ennen itse treeniä. Sitten ne loput nappulat olen napsinut heti treenin jälkeen samalla kun juon palautusjuoman. Ne aminot tarvitaan heti "koneeseen" sen treenin jälkeen. Eli pikku purkissa vaan salikassiin mukaan ja pukkarissa sitten nauttimaan :hyper:

Mutta en mä ole offilla noita syönyt, vain dietillä. Glutamiini ja arginiini kylläkin on käytössä ympäri vuoden, mutta ei noi leusiinit ja valiinit.

Annabel sanoi:
Ihan siinä ennenkun lähden treenaamaan. Eli tyyliin 20 min ennen itse treeniä. Sitten ne loput nappulat olen napsinut heti treenin jälkeen samalla kun juon palautusjuoman. Ne aminot tarvitaan heti "koneeseen" sen treenin jälkeen. Eli pikku purkissa vaan salikassiin mukaan ja pukkarissa sitten nauttimaan :hyper:

Mutta en mä ole offilla noita syönyt, vain dietillä. Glutamiini ja arginiini kylläkin on käytössä ympäri vuoden, mutta ei noi leusiinit ja valiinit.
JUU. KIITOKSIA paljon. Pikkasen tässä diettaillaan niin aattelin kokeilla tälläsii.

Nyt se purnukka on tossa nenän edessä pöydällä... ööö... siis jos otan vaikka 2 tabua aamulla ja 2 illalla ni se on ok?

VZ58 sanoi:
Kerro ihmeessä lisää, miten se auttoi ja mitkä olivat vaikutukset?

no tuntu alussa ainakin ihan kuin lihakset olis kasvanu ja sitten kun diettasin sen 6,5 viikkoa, niin mulla ei ainakaan lähteny lihaa mun mielestä yhtään, että en tiedä :) tuntu ainakin toimivan

Ja sit vielä sellanen... saako ton tabun purkaa ja vetää sen sisällön sellasenaan? Ei oikein toi nieleminen ole mun hommia...

KSENA sanoi:
no tuntu alussa ainakin ihan kuin lihakset olis kasvanu ja sitten kun diettasin sen 6,5 viikkoa, niin mulla ei ainakaan lähteny lihaa mun mielestä yhtään, että en tiedä :) tuntu ainakin toimivan

Sittenhän kyseessä on todellinen super-ravinne! ;)

Niille, jotka ton BCAA:n kanssa säätä: Jos ne kapselit haluaa purkaa ja jauheen sekottaa suoraan johonkin, niin se ei liukene mihinkään nesteeseen, joten kandee heittää rahkaan tms.

Back
Ylös Bottom