BBC:n mestaruuskisat 1969

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wizard
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
BBC:n ensimmäiset mestaruuskisat vuonna 1969, kisat voitti Jorma Räty, mutta kuka toi palkintojen jakaja on?

kuva%20175.jpg

kuva%20176.jpg

kuva%20177.jpg

palkintojen jakaja

Hei Palkintojen jakaja on Rauno RAUSKI Mäkelä mies joka sai minut kilpaileen kehonrakenuksessa hän toimi minun valmentajana sain häneltä paljon apua!Erittäin innokas kehonrakennuksen kannattaja piti salia Hyvinkäällä.Treeni terveisin REIJO Ps.Kilpailin BBC-kisoissa 1976 ensimäiset kilpailut!

Reijo Kivioja sanoi:
Hei Palkintojen jakaja on Rauno RAUSKI Mäkelä mies joka sai minut kilpaileen kehonrakenuksessa hän toimi minun valmentajana sain häneltä paljon apua!Erittäin innokas kehonrakennuksen kannattaja piti salia Hyvinkäällä.Treeni terveisin REIJO Ps.Kilpailin BBC-kisoissa 1976 ensimäiset kilpailut!

Jorma Rädyllä omat sivut www.jraty.com missä Reijo sinustakin kuvia ja juttua aina vuoteen 1980 asti.

Vuoden 1976 SM-kilpailut taisi olla sinun ensimmäiset.
Silloin kaikki kilpailivat vielä samassa sarjassa.

1976 Kehonrakennuksen SM-kilpailut Keravalla 11.7.
Miesten sarjan tulokset:
1. Jorma Räty
2. Juhani Nyholm
3. Eino Akkila
4. Veli Miettinen
5. Heikki Salonen
6. Toivo Enervo
7. Reijo Kivioja
8. Antero Leiti

Olisi mukava kuulla Reijo sinun juttuja 80-luvun SM-kilpailuista.
Sekä tietysti EM ja MM kilpailuista. Kilpailit SM-kilpailuissa mm.Jorma Rädyn
kanssa sarjassa alle 75 kiloa. Kunnes tuli sarja alle 70 kiloa jossa olitkin ylivoimainen. Näin sinut ensikerran 1981 SM-kilpailussa missä voitit sarjasi.
Aijemmin keväällä olit sijoittunut kolmanneksi EM-kilpailuissa.
Reijo Kivioja, Jorma Räty, Keijo Reiman kilpailivat EM ja MM kilpailuissa menestyksekkäästi. :5:

Jorma Rätyn kotisivut ovat kyllä lajissaan mainio katsaus vanhan hyvän ajan kotimaiseen kehonrakennukseen. Olisi mukava kuulla lisää näistä mestareista, Reijo Kiviojalla varmaan juttua riittäisi.
Faijalla on tapana kertoilla, kuinka pikkukundina katseli haavi auki Enervon Topin siihen aikaan valtaisaa fysiikkaa Marjaniemen uimarannalla.. :) Näiden vanhojen partojen nykykuulumisistakin olisi hauska kuulla.

Tervetuloa forumille Reijo! Olet yksi niitä takavuosien idoleita, joiden musta-valko -kuvista haettiin motivaatiota treeneihin. Vaikutatko edelleen Ruotsissa vai muistanko asiat alkujaankin väärin ja mikä on suhteesi voimailuun nykyään?

sm

Mustan hyvin ekat sm kisat oli "sokki" huomata kuinka kovia muut olivat,se oli hyvä opinto matka.Jälkeen päin Jorma Ja Risto opastivat treenissä meidän salilla,opin ymmärtämään mistä on kysymys kiitos heille.Kilpailin samaan aikaan Voimannostossa.Voiman merkitys oli tärkeä 1979 kilpailin viimeisen kerran Vomanoson sm-kisissa tein jalkakyykyssä suomen ennätyksen sarja 67.5 Samana vuona voitin Body-sm kisat Kisojen jälkeen muutin Tukholmaan.Terv REIJO

jasoni

Hei joo asun Ruotsissa Tukholmassa vuodesta 1979,kyllä treenaan jatkuvasti tykään harjoitelusta.Urheilu on minulle ollut aina tärkeää.Minulle Kehonrakennus oli urheilua,vakka monen on sitä vakea "ymmärtää" Olen löytänyt uuden laji Maastojuoksu Seuraavat kisat6.5 Tukholmassa. spring Cross kisan nimi 12km metsässä kova rata.Olen töissä WordClass sali ketjussa ollut jo 13vuotta että lähellä treeniä ollaan.Ensi viikolla lähden IHRSA messuille Las Vegasiin kiva nähdä mihin suuntaan Amerikkalaiset on menossa sali treenissä. Terv.Reijo

Jouni

Hei Jouni! Kiitos postista,kaikkea hyvää myös sinulle ja sinun perheelle.Tämä teidän pakkotoisto sivusto,on erittäin hyvä kaikelle treenille paljon tietoa,Terveisin REIJO

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom