BB Thomas Askeland

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
On muuten mielenkiintoista kun ei isompaa kokoeroa ole tässä ruskeaan Dexiin.

p3080029.jpg

Aika hauskaa. Ruotsin Body noteerasi etusivullaan kuvaukset, samoin Hangon lehti kuten myös Norjan saitti. Suomessa ei Bodyn sivuilla mitään. Kyllä meillä on niin pienet piirit täällä, että hävettää. Ihan vain huomiona, sama se mulle on.

http://www.body.se/content/profiler/artikel.asp?CID=2628

Varmasti myös muistit infota suomessa tuosta ihmisiä, vaikka en kyllä silti ymmärrä että miksi sinun tekemisiäsi pitäisi uutisoida:confused:

Varmasti myös muistit infota suomessa tuosta ihmisiä, vaikka en kyllä silti ymmärrä että miksi sinun tekemisiäsi pitäisi uutisoida:confused:
En minä sanonut, että pitäisi, vaan ihan huomiona. Enkä nyt puhunut meitsin tekemisestä, vaan siitä, että varsin kova kisaaja Thomas Askeland kävi Suomessa kuvauksissa.

aika lyhyt kaveri kyseessä... noi kädet on kyllä kunnon murkulat :) onko tietoa missä mitassa hanskat on? forkutkin kunnon patukat. isot kädet on kyllä niin:rock:

Siistit kuvat.

Pitäisi kai kysyä sun omassa ketjussa, mutta miten ulkomaalaisten kisaajien suhtautuminen kuvauspyyntöihin on muuttunut vuosien varrella?

En minä niitä paljoa kysele, itse en ole kellekään lähettänyt mailia. Annie ottelee niihin yhteyksiä monasti ihan oma-aloitteisesti ja kertoo sitten myöhemmin, että haluanko kuvata sitä ja tätä. Osa sitten ottaa suoraan yhteyttä meitsiin ja sovitaan kuvauksista.

Toki näitä kuten huomataan, tulee kokoajan lisää, eli nimeä tulleepi, joka on hyvä asia.

Oon huono myyntimies ylipäätänsä. Jos meitsillä olis joku kova manageri, joka hoitelis mainoksiin kuvaajaksi jne. niin siinähän saisi kuvata enemmänkin. Paikka on siis auki ja provikkapohjalla mennään.

Tuskin noi maksaa kauheesti että saavat tulla pihviä vilauttamaan sulle? Enneminkin kuvaaja maksaa mallille ja myy sit kuvat kalliilla bodauslehtiin! Vai miten se meni?

Back
Ylös Bottom