BB Sauli Aitto-Oja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kaukaa sivusta on mukava seurata äijjien touhua, olis hyvä jos saulista ja hakalasta olis enempi juttua-haastattelua täällä, tiedä sitten miten ovat itse asiasta kiinnostuneita.

Eiköhän Mike voisi äijistä juttuja tehdä, kun kummankin häiskän hyvin tuntee. Ei muuta kun Mikelle pyyntöä vaan..

Kovan näkönen karju. Lihakset näyttävät jotenkin jykevämmiltä mitä tuolla toisella kaverilla. Johtuneeko vaan kalpeasta ihosta? Saman olen huomannut Mentulankin kohdalla.

_MG_3038-10.jpg

Whoh! Todella aidon oloiseksi oot saanut noi tulet! Saa taas esitellä portfoliota vähän (lue:paljon) ylpeämpänä.

p.s. jos vaikka ensi kerralla meikkaisin omankin naaman? :D

Loistavaa!
Sauli oli kuulemma ihan likeissä tosta ideasta jo ennen kuvien ottamista, ja liekkeihinhän se mutantti sitten päätyikin.
Tässä on kyllä mahtava tyyppi, jaksaa jeesiä ja näin dieetin loppumetreilläkin löytyy aikaa kavereille. Lisäksi Sauli on todella hektisessä duunissa ja perheen isä!
Sauber toimii mullekkin valmentajana, työnantajana ja itse pidän Saulia myös hyvänä ystävänä. AINA on hommat toiminut sovitulla tavalla.

Mikeltä kyllä TAAS kerran loistava teemavalinta ja kuvien toteutus! Toimii mutantin kohdalla täydellisesti:rock:

Back
Ylös Bottom