BB Salla & Sami

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Salla on kyl ehdottomia lemppareita koko Suomen bodiskenessä. Harmittaa vaa ku ois voinu muutaman sanan tulla vaihtamaan boosmanissa ja pyytää päästä valokuvaanki, mut ei tietenkään uskaltanu... prkl!

Samuli-1 sanoi:
Harmittaa vaa ku ois voinu muutaman sanan tulla vaihtamaan boosmanissa ja pyytää päästä valokuvaanki, mut ei tietenkään uskaltanu... prkl!

Ei mua tartte ujostella. Olisit nyt rohkeasti vaan tarttunut hihasta, en mä purematta niele :)

Annie Stark sanoi:
Oi Salla! Täältä löytyy kanssa yksi Salla-fani! Ehdottomasti yksi upeimmista nais kehoilijoista tässä maassa. Mitenkäs onko kisasuunnitelmia tälle vuodelle?

Tänä vuonna pidän vähän taukoa kisoista ja yritän parhaani mukaan saada kehitystä aikaiseksi.
Täytyy sanoa, että hiukan on outo fiilis kun ei tarvitse mihinkään kisoihin valmistautua eikä kisadiettejä pidellä. Onneksi Sami lähtee syksyllä kisaamaan niin pääsen siinä siivellä kisatunnelmaan ja -diettiin mukaan.
Vuoden vaihteessa olisi taas tarkoitus aloittaa dietti kohti kevään EM-kisoja, eli ei ole pitkäkään aika kun taas hyppelen lavalla :)

Samuli-1 sanoi:
Salla on kyl ehdottomia lemppareita koko Suomen bodiskenessä. Harmittaa vaa ku ois voinu muutaman sanan tulla vaihtamaan boosmanissa ja pyytää päästä valokuvaanki, mut ei tietenkään uskaltanu... prkl!
Miten ette Sallalta uskolla pyytää valokuvaa ja heittää läppää? Sallahan on varmasti mukava eikä laisinkaan pelottavan näköinen ainenkin näin oletan. Meinaan itselläni oli aika pupu pöksyssä, kun heitin läppää Kim Koldin kanssa ja pyysin valokuvaa.

NGV sanoi:
Miten ette Sallalta uskolla pyytää valokuvaa ja heittää läppää? Sallahan on varmasti mukava eikä laisinkaan pelottavan näköinen ainenkin näin oletan. Meinaan itselläni oli aika pupu pöksyssä, kun heitin läppää Kim Koldin kanssa ja pyysin valokuvaa.

Samuli-1:llä otti niin rajusti eteen, eikä näin ollen herrasmiehenä halunnut järkyttää Sallaa.

Voisi se näinkin olla?

Jännitys tiivistyy. Pallo on nyt Samulilla.

LOL!

Voi, voi.. joudun nyt pettämään teidän odotukset. Valitettavasti mä oon vaan niin ujo menemään puhumaan ihmisille, et sen takia lyö jäniksen housuihin. Ja sit ku harkitsin sitä juttelemaan menemistä ni sisko lähti just vessaan ja silllä oli kamera ja.. ja.. Mut toisaalta sisko oli ottanu sieltä messualueelta kuvan niin, että Salla näkyy taustalla.

No, ehkä syksyllä (oletettavasti pyörit silloinki messualueella?). Pitää jo ruveta henkisesti valmistautumaan.

Ja ihan oikeesti, ihmisille puhuminen ON pelottavaa.

Samuli-1 sanoi:
Ja ihan oikeesti, ihmisille puhuminen ON pelottavaa.
Sanoo epäsosiaalisin kaveri jonka olen ikinä nähnyt. Se pelko pitää voittaa, mutta jos se puhuttava henkilö on iso niin sitten asia erikseen, mutta ei Salla kumiskaan 190cm ole vaikka hän iso onkin.:D

Back
Ylös Bottom