BB Pro-Pain

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Hartialinjaan pitää saada lisää leveyttä. Ja selkä leveämmäksi. Ja reisiin älyttömästi lisää lihasta. Ja ...
Käydään Propaani joskus yhdessä murhaamassa niitä reisiä, ei tarvitsisi edes pahemmin laitteita sarjojen välillä säätää kun molemmilla on pituutta se 188 cm. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käydään Propaani joskus yhdessä murhaamassa niitä reisiä, ei tarvitsisi edes pahemmin laitteita sarjojen välillä säätää kun molemmilla on pituutta se 188 cm. :D

OK, Arnold :D . Tosin mä treenaan mikkipainoilla, joten painoja joudutaan vaihtelemaan vähän väliä.

Nyt on hiilareita yllin kyllin koneessa, mut yhä noi sun olkapäät pysäyttää:)

Hiilareita alkaa tosiaan olemaan koneessa jo aika hyvin. Kyllä ne olkapäät jotain pysäyttää :lol2: .

Töpseli sanoi:
Hieno parta :D
Monta vuotta oot harrastanu kehonrakennusta?

Kiitos, vielä kun sais partaan lisää pituutta. Se riippuu siitä miten määrittelee tuon kehonrakennuksen!!!

Lahden hienot kisat ohi. Oli sellaisia lihaskimpaleita lavalla että iski taas kipinä kiivetä lavalle. Eli kovat treenit käyntiin ja kunnon bulkki päälle.

Noi sun trapeziukset näyttää tossa avatarissaskin olevassa posessa aivan über-coolilta! :rock: Koko äijä on kyllä yhtä kiveä, mutta eritoten noi trapeziukset on sellaset mitkä mä haluan jonain päivänä! Miten niitä treenaat?
Toivottavasti susta nähdään tulevaisuudessa vielä paljon kuvia, erittäin motivoiva äijä. Keep on rocking!

Kehtaatko propaani kertoa vähän kuulumisiasi?:)

Kehtaan! Treeni-into on alkanut palautua takaisin ja tällä hetkellä treenaan jo aika kovaa. Kipinä nousta lavalle vielä joskus iski taas kun kävi katsomassa Lahden kisoja. Lisää lihasta 20-30kg ja sitten lavalle :lol2: .

Riittikö tältä erää vai haluatko tietää jotain lisää?

Propaani on syönyt hyvin jo monen monta viikkoa, mokomakin sika! :D

Jotain pientä oon syönyt, mutta mähän olenkin kyntöporsas :lol2: . Kun ei ole lahjoja lajiin niin pääsee syömään aikaisemmin kuin toiset ;) . Kyllä säkin kohta pääset syömään.

Noi sun trapeziukset näyttää tossa avatarissaskin olevassa posessa aivan über-coolilta! :rock: Koko äijä on kyllä yhtä kiveä, mutta eritoten noi trapeziukset on sellaset mitkä mä haluan jonain päivänä! Miten niitä treenaat?
Toivottavasti susta nähdään tulevaisuudessa vielä paljon kuvia, erittäin motivoiva äijä. Keep on rocking!

Kiitos inspiroivista kommenteista.

Nuo epäkkäät ovat varmaankin kasvaneet kun olen tehnyt ruumiillista työtä pienen ikäni. Eli on tullut kannettua raskaita esineitä. Kyllähän siinä epäkkäät joutuu kovalle työlle. Vaikka epäkkäät näyttävät aika isoilta niin ne eivät silti mielestäni näytä ns. kehonrakentajan epäkkäiltä! Siis sellaisilta jotka näyttävät räjähtävän hetkenä minä hyvänsä.

Epäkästreeneissä yritän käyttää mahdollisimman isoja painoja, yritän vetää epäkkäät korviin ja pidän epäkkäitä yläasennossa sekunnin tai pari. Teen epäkäsliikkeet aina rauhallisesti ja näin ollen aika hitaasti. Ei siis mitään nylkytystä, jollaista näkee aika monen tekevän.

Kuvia otetaan jos siihen vaan järjestyy tilaisuus.

trapeziukset, saavat hyvää treeniä kun käydään kaupassa niin ukko kantaa aina kaikki kauppakassit kotiin....ja mulle jää vain "seura neidin" rooli ja wc-paprut.....heh hee.... :love:
Siinä niiden salaisuus...sorry kulta kun paljastin.....:lol2:

trapeziukset, saavat hyvää treeniä kun käydään kaupassa niin ukko kantaa aina kaikki kauppakassit kotiin....ja mulle jää vain "seura neidin" rooli ja wc-paprut.....heh hee.... :love:
Siinä niiden salaisuus...sorry kulta kun paljastin.....:lol2:

Nyt sä paljastit mun epäkkäiden salaisuuden :lol2: . Eikä muuten ole hissiä talossa.

Pro-Pain sanoi:
Nyt sä paljastit mun epäkkäiden salaisuuden :lol2: . Eikä muuten ole hissiä talossa.
Nyt o pakko kokeilla aina tuota, jos vaikka itsekkin voisi saada moiset epäkkäät.:hyper:

Nyt o pakko kokeilla aina tuota, jos vaikka itsekkin voisi saada moiset epäkkäät.:hyper:

Silmukka sanoi:
Otat siis eukon?:hyper: :hyper: 11:kuvia:

Siinäpä se miehekkäiden epäkkäiden salaisuus: NAINEN :lol2: .

Suositut

Back
Ylös Bottom