BB Mikko Mantila

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Etusivulla taas jutskaa.

Galtsuun

IMG_9803-10.jpg

Kuvausten aatelia, treenikuvat on aina parhaita. Oma suosikki:

IMG_9841-10.jpg

"Jaa häh, ei nouse vai!"

Turun kisoissa säväytti ainoastaan kaksi kilpalijaa. Classicin pitkän sarjan voittaja ja tämä kyseinen herra. Hyvä rakenne, ei heikkoja lihasryhmiä. Hyvä lavakarisma. Jotain samaa, kuin Kimmo Salon fysiikassa. Hieman rutistusta vielä Lahteen ja korkealla ollaan. :worship:

Noi kolme vikaa kokovartalokuvaa on todella makeita! Niistä näkee hyvin, että paketti on kokonaisuudessaan aika hyvin balanssissa. Tässä ehkä lemppari:

IMG_9859-10.jpg

Kovassa kunnossa on Mikko.
Itseasiassa Mantilan pariskunnasta kumpikin osa on tosi kovassa kunnossa.
Mukava seurailla heidän treenejään, jos samaan aikaan sattuu salille.
Tekemisen meininkiä :rock:

Nu-niin, nyt tuli sellaisia treenikuvia, jotka mun mielestä ovat jotain aivan parasta... Eihän sitä treenatessa mitään hymyillä, vaan irvistellään... Todella HC meininki, mahtavaa!

EDIT: Nyt onkin hyvä paikka kysyä asiaa, joka on minua aina mietityttänyt... Miksi treeneistä yleensä otetaan lavastettuja kuvia? Eli siis raskaan sarjan miehiä kuvataan tekemässä hauiskääntöä 8 kilon kromatuilla painoilla.

Onko kyse siitä, että se on kuvausteknisesti helpompaa kun malli on "paikallaan"?

Nu-niin, nyt tuli sellaisia treenikuvia, jotka mun mielestä ovat jotain aivan parasta... Eihän sitä treenatessa mitään hymyillä, vaan irvistellään... Todella HC meininki, mahtavaa!

EDIT: Nyt onkin hyvä paikka kysyä asiaa, joka on minua aina mietityttänyt... Miksi treeneistä yleensä otetaan lavastettuja kuvia? Eli siis raskaan sarjan miehiä kuvataan tekemässä hauiskääntöä 8 kilon kromatuilla painoilla.

Onko kyse siitä, että se on kuvausteknisesti helpompaa kun malli on "paikallaan"?
Kyllä noissakin alkaa jo tarkennus olemaan perseellään useassa kuvassa. Mikko treenasi ihan oikeasti, joten siinä pitää olla skarppina. Vielä ennen kisoja tulossa mm. Kimmo Hovilainen, Kimmo Pätäri ja Jari Mentula, kaikki kuvataan salilla.

Kyllä noissakin alkaa jo tarkennus olemaan perseellään useassa kuvassa. Mikko treenasi ihan oikeasti, joten siinä pitää olla skarppina. Vielä ennen kisoja tulossa mm. Kimmo Hovilainen, Kimmo Pätäri ja Jari Mentula, kaikki kuvataan salilla.

Varsinkin Bullin :kuvia: odotellaan
Siistejä, oikeita action kuvia, Mikko kovassa kunnossa.

Pirun hienoja kuvia tosiaan ja hieno on kunto Mantilalla.

Back
Ylös Bottom