BB Kimmo Pätäri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tuossa sulle taustakuva. Saa muuten ihan helvetin makeita kulahtaneita kuvia kun vähän duunaa. Noista tulisi uber komeita julisteita.

vähänkö oot ihq. tuo kuva korvasi nyt koiranpennun :)

ei vais, tai siis joo vais. mutta tätä mä just tarkotin. treenikuvat on hienoja mustavalkoisina! kiitos paljon!

edit: siis joo mut onhan toi kulutettu värillinenkin tosi hieno!

Mies on ihan eri näköinen kun irvistää. Sit ku hymyilee niin on ihan kiltin näköinen.

Loistavia kuvia! Tsemiä Kimmolle!

Hieno kunto Kimmolla! pakko se on lähteä Lahteen kannustaa.

Viimeksi kun tuolla n. vuosi sitten kävin seinällä oli muiden bodareiden joukossa myös Pode.

Tuossa sulle taustakuva. Saa muuten ihan helvetin makeita kulahtaneita kuvia kun vähän duunaa. Noista tulisi uber komeita julisteita.

Voitko kertoa miten toi on duunattu? Onko sulla joku tietty softa joka tekee kuvasta kulahtaneen Suosikin-kulta-turbo-julisteen näköisen vai photarin filttereillä vai ihan itse käsin ajan kanssa?
Vai voiko sillä paljon puhutulla lightroomilla tehdä tälläistä?

Voitko kertoa miten toi on duunattu? Onko sulla joku tietty softa joka tekee kuvasta kulahtaneen Suosikin-kulta-turbo-julisteen näköisen vai photarin filttereillä vai ihan itse käsin ajan kanssa?
Vai voiko sillä paljon puhutulla lightroomilla tehdä tälläistä?

Veikkaisin että noi kulahtaneet reunat on tehty brusheilla? Siitä puolestaan en tiedä onko Mike vääntänyt brushinsa itse vaiko ladannut jostain :) Cool idea täytyy myöntää.

Muutama duunattu uusiksi kun vituttaa tuo paska käsittely aikanaan.

IMG_0785-10.jpg

Back
Ylös Bottom