BB Jonne Berg

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Turussa Jonne nappasi kultaa noviisien alle 87,5kg sarjassa ja jatkaa matkaansa Lahteen. Mies kävi kaupalla pyörähtämässä kuvauksissa ja taas saatiin yksi kisaaja lisää preview kuviin.

berg0001.jpg

berg0002.jpg

berg0003.jpg

berg0004.jpg

berg0005.jpg

berg0006.jpg

berg0007.jpg

Paljonko tällä kaverilla oli painoa ja pituutta??

Samaa tässä ittekin mietin,kun -80kg(mulle aina mielenkiintoisin sarja)-sarjaan menossa.

Here´s answers..

Paljonko tällä kaverilla oli painoa ja pituutta??

Minäpä nyt sitten teille kerron taustaa.. Minulta löytyy pituutta 174cm ja TBF´06 kisapunnituksessa painoa merkattiin olevan 81kg ja silloin rasva% ollessa 3.3 .. Arvelinkin nykypäivänä jo symmetrian merkitykseen niin en välittänyt juurikaan painosta sen enempää vaan pyrin saamaan tiukan ja tasapainoisen paketin Noviiseihin ja sarja on se mihin ei painon kanssa sen enempää paineita vaan muut asiat tärkeämpiä..
Hyvin se näytti toimivan.. Ja kun se kerran meni noin lähelle 80kg niin nyt voi pienemmällä paineella koittaa päästä käymään alle 80kg.. Pituuden puolesta kuitenkin tuntuu 87.5kg sarja oikealta,mutta ei tänä vuonna kuitenkaan yleisessä sarjassa,joten se on sitten ensi vuoden tähtäin ja tänä vuonna alta 80kg sarja ok,mikäli saan itseni sen verran tiiviimmäksi.
Se on kyllä tosi että nuo Miesten SM-Fitness kisatkin tuli tutuksi,kun viimeineksi sellaisessa olin vuosina 2000 ja 2002.
Mutta enää en aio vaihtaa lajia huvikseen..vaan tuntuu että juuri tämä kehonrakennus on mun juttu. :piis:

Terveisin, Jonne

Miltähän näyttäis jos olis vaik 6-7kg lihasta enemmän.

Pyritään ottamaan siitä selvää ensivuonna ;)

Ja,Kyllä olin Lohjan Kisakalliossa Lop-102 luokalla viime vuonna.. Tänä syksynä sinne vielä menossa hoitamaan pari rästitenttiä ja muutakin mielessä Kisakalliossa..mutta siitä tarkemmin kun se on ajankohtaista eli nämä kisatouhut on työn alta pois niin siirryn seuraavaan projektiin eli lisää opiskelua liikunnan parissa.. :)

Kiitos Ärrälle tsemppaamisesta :thumbs: kaikki peliin.. mulla on vain yksi vaihde..ja se on TÄYSILLÄ!! :hyper: C u in Fitness Expo ´06!! :piis:

Hyvältä näyttää :thumbs: Paljokohan on kertynyt hanskaan mittaa? :david:

Hyvältä näyttää :thumbs: Paljokohan on kertynyt hanskaan mittaa? :david:

Heh..hyvä kysymys mutta en pitkään aikaan ole tullu mitanneeksi kun olen mittanauhani jonnekkin menny hukkaamaan enkä sitä ole vielä löytäny:lol2: Jos nyt katson viimeisiä "offseason"-merkintöjä ennen kisadieettii toukokuulta niin näyttää olleen Hauis 45 , Rinta 125 , vyötärö 90 , reisi 67 , pohje 43 ja elopainoa silloin oli about 94kg. Kyllä nuo mitat on siitä muuttunu aikalailla..Ainakin vyötärö pienentyny toistakymmentä senttiä.. ;)

Back
Ylös Bottom