BB Jarno Virtanen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ottamatta sen kummemmin kantaa kuvaan, niin Anonymouksen ajatus on kaiketi toimiva. Eli ei kommentointimahdollisuutta, jos ei sita halua. Vaikkapa tyyliin, kuvat esiin ja ketju lukkoon. Tosin voihan ne palauteviestit jattaa huomioimatta tai kommentoida takaisin neutraaliin savyyn, niin ei paase paha mieli yllattamaan.

(...tai sitten antaa testimielessa jengin parannella ekassa viestissa olevaa kuvaa ja katsoa, josko sielta loytyisi hyvaa nakokulmaa mita ei tullut edes ajatelleeksikaan aiemmin.)

Sun täytyy varmaan pistää kissankokoisilla kirjaimilla etusivulle että kuvia ei saa arvostella kun niin tuntuu vituttavan..

Näitä keskusteluja selanneena tuntuu vähän huvittavalta kun otat herneen nenään jokaisesta negatiivisesta lauseesta..Ymmärrän kyllä että rakentavia kommentteja on aika harvassa mutta silti.. :)
tämä on täysin totta, itse en viitti tämän takia pistää mitään palautetta.

Luultavasti vain "VITUN HIENO" "TOSI UPEE" kommentit on tervetulleita.

Joidenkin on varmaan kovin vaikea hyväksyä ja käsittää, että mua nyt vain ei yksinkertaisesti kiinnosta jonkun mielipide miten kuva voisi olla parempi.

Tuntuu sua vähän kiinnostavan kun heti on herne nenässä yhden auringon takia. Älä nyt herrajestas ota niin tosissaan kaikkea.

tämä on täysin totta, itse en viitti tämän takia pistää mitään palautetta.

Luultavasti vain "VITUN HIENO" "TOSI UPEE" kommentit on tervetulleita.

Tuntuu sua vähän kiinnostavan kun heti on herne nenässä yhden auringon takia. Älä nyt herrajestas ota niin tosissaan kaikkea.

Ja vielä lisäyksenä pidän miken kuvista näin yleisesti.

Yleensä joo, mutta välttämättä ei. Yleisesti varmaan kuvaajat muuttavat kuvauksiaan, esimerkiksi tässä. Seuraavalla kerralla he miettisivät päänsä puhki, mihin se aurinko pitäisi laittaa, että se varmasti kelpaa kaikille. Minä pistän seuraavalla kerralla auringon taas sinne, jonne sen näen omassa päässäni, en todellakaan kelaa, onko se nyt kaikkien mielestä oikeassa paikassa. Kuten sanottu, jos pitäisi kaikkia miellyttää, niin voisi lopettaa kuvaamisen.

totta, kaikkia on vaikea miellyttää. nyt tosin ei tainnut aurinko miellyttää oikein ketään. mutta kuten sanoit, että on turha neuvoa, koska sulla on visio ja teet sen mukaan. ainoa vaan, että sun visios nyt sattu olemaan aika paska. mutta eiköhän se siitä.

en muuten muista tiedä, mutta ainakaan ite en sano, että toi aurinko näyttää viiden pennin 3d-efektiltä, koska yrittäisin jotenki neuvoa. kuhan vaan sanon, että se on ruma. en mä spurgun kadulla nähdessänikään sano: "onpa säälittävä spurgu, mene hoitoon ja ota ote elämään käyttäen hyväksi seuraavia neuvojani...". vaan tokasen, että onpa karu spurgu tuossa. cheekin liekeissä on muuten kans vitun huono biisi, mutta ei mua paljon nappaa miten cheekin tulisi musiikkiaan parantaa. ja voin ihan hyvin tokasta vaikka cheekin foorumilla, että sen musa on ihan paskaa, koska se nyt vaan on ihan paskaa. ihan sama vaikka cheek toteuttais visiotaan.

No mutta. Kyllähän toi kuva näyttää priimalta interwebbikoossa kun nopeesti vilkasee, aurinko on kempo kun katsoo uudelleen mutta so what?
Niin kauan kuin tosta ei tuu 30" printtiä on ihan sama.
Ite en oo nähny kovin montaa jos ainuttakaan kuvamanipulaatiota mitä pystyis kattomaan kriittisesti isommassa koossa...

BB Jape Virtanen

Etusivulle jotain skidii juttuu.

Kuvat

VG7G5030-10.jpg

Heh jotenkin tulee mieleen Duke Nukem ;)

Edit: Oliko kenties tuomassa inspiraatio noihin kuviin?
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/cWuteFLUPSY&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/cWuteFLUPSY&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Hauiskääntökuvasta tulee lähes 100-prosenttisesti Duken trailerifiilis, ei siis mikään kopiomeininki vaan näyttää niin erehdyttävästi samalta.

Ajattelin juuri samaa kuin hulkki, todella trailermainen fiilis välittyy ko. kuvasta. Taisi löytyä uusi suosikkifoto miken ottamista kuvista.

Vastaavia apinointeja toivotaan jatkossakin!

Tuo habakääntö kuva on kyllä :5:

Tankoon olis voinut tunkea vielä pari kiekkoa lisää, muuten aivan bueno setti :thumbs:

Jep, mutta kyllä duke nyt 220kg vähän lämpöä voi jo ottaa.

Asia kuva. Duke :rock: Itse olisin ehkä editoinut kraftwerin pois kuvasta.

Back
Ylös Bottom