BB Jarno Virtanen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Magee kuva,, kuten yleensäkkin..photoshopilla on kiva leikkiä,näyttää hyvältä vaikka maisema , auto ja äijä sekä taivas on eri kuvasta.. Saman näkösen kuvan olisi saanut kun olisi hummeri ollu bensiksen luona.. Joten jos saman saa photoshopilla, minkä normaalisti. niin mikelle 10+ ja papukaijamerkki..

Laitetaan pikku kisa pystyyn.. Yhteinen aihe ja mesta. Ja katotaan kuka foorumin porukoista saa parhaimman näkösen kuvan aikaseksi..Olen valmis pistään fyrkat miken voitosta..Jos joku uskoo pystyvänsä parempaan, niin olisi kiva nähdä, onko kukaan sanojensa takana..

Ei sillä, onpa 0200052 jopa tykännyt joistain kuvista. Jankuttaminen samassa ketjussa samasta asiasta kuitenkin haiskahtaa vähän tarkoitushakuiselta provolta.

Heijou! Kyllä mää sun kuvia diggaan kattella ja päräyttäviäkin teoksia on joukossa. Mut ei jaksa imee sun tikkunekku ku perskärpäsii tääl riittää muutenki. Provoks läpät muuttuu siin vaiheessa, ku sä et osaa ikinä sanoa, että juu - niin onki tai ymmärrän sun pointin. Kiistät kaiken kuin vähä-älyinen narsisti.

Kattos Mike ku se valo-efekti on vaan vitun tökerö 5:n pennin pikaliimasu. Sä kun oot antanu ainaki ittestäs kunninanhimosen kuvan. Siin mieles naurettavia noi sun kommentit.

:whip:

edit:et kai vaan parennellu sitä valoa kommenttien innoittamana.. ;)

ps. tuosta Fightsportin jääkarhusta kantsii repiä irti jotain, semmoisia kun ei Korkeasaaressa ole.

Jääkarhu on kyllä todella aidosti saatu kuvaan, en olisi epäillytkään photoshopatuksi ellen olisi tiennyt paremmin. :thumbs:

Juuri siksi tuollaiset pienet jutut käyvät silmään kun kuvasi ovat aina niin helvetin kovia ja laadukkaita, täydellisyyden keskeltä epäkohdat pilkistävät helpommin. :)

Tässä ketjussa taas huomaa, mikä ero on "asiantuntijoilla" ja "tavallisilla ihmisillä"... Mä kun en ole koskaan kuvia ottanut muuten kuin huvikseni, niin en esim. tuollaista aurinkoa edes huomannut, joten se ei myöskään millään tavalla häiritse.

Kuva itsessään on pirun hieno, värimaailma miellyttää kovasti. Eli vaikka noista koneasioista tuleekin aina välillä vähän väiteltyä, niin tuota Miken kuvaus- + käsittelytaitoa pitää kyllä kehua, ei onnistu ihan joka jampalta nuo projektit.

Sama kuva se on, osta uudet lasit. Tai lisäsinhän minä siihen nuo yläpalkit silloin 30min kuvan julkaisun jälkeen, muutoin on sama edelleen kuin julkaistessa.

ps. tuosta Fightsportin jääkarhusta kantsii repiä irti jotain, semmoisia kun ei Korkeasaaressa ole.

En mää tommosiin asioihin puutu. Ei tommosia "Japejakaan" oo oikeesti olemassa. Aino aito asia tossa kuvassa näyttäs olevan rekisteritunnus - tarkistin. Ei muutaku hanaa vaan!

Haha...
Hyvin ottaa Mike palautetta vastaan. Kun joku sanoo, etta:"Muuten hyva, mutta aurinko on vahan huonommin shopattu", niin vastaus on:"Se on just sellanen kun halusinkin! Oisin voinut laittaa vaikka menninkaisia tanssimaan auton katolle jos haluaisin! Perkele!!"

Ei kai sita kaikkien sanomisia tarvitse vakavana kritiikkina ottaa, vaan normaalina keskusteluna. Itsekin tekisin varmaan tuohon jotain hieman toisin, vaikka noin yleisilmeena kuva on ihan ok.

Mikellä aivan vitun pitkä pinna, että jaksaa oikeesti koko ajan ja ihan jokaista tekelettään selitellä täällä, omassa blogissaan ja ilmeisesti muillakin saiteilla. propsit siitä. Ilmeisesti taitavia kuvankäsittelijöitä sitten on täälläkin pilvin pimein, kun kaikki tekisi kuvat niin paljon paremmin. Onneks mun töihin ei tuu kukaan kertomaan miten huonolta mun työnjälki näyttää ja kuinka hän itse tekisi kaiken toisin ja tottakai vitusti paremmin. :)

ja ettei mee ihan ohi aiheen, niin toki kommenttia kuvaankin:

Ihan paska. :jahas:

Tuo on ihan yleistä missä tahansa taiteellisessa työssä. Mahdollisuuksia kun on pyöritellä samoja asioita vaikka kuinka paljon, niin aina löytyy ihmisiä, jotka tekisi kaiken paremmin/nopeammin/laadukkaammin. Eikä missään tuotoksessa ole ollut koskaan paljon työtä. Kaikki on yhtä helppoa aina.:jahas:

Hyviä kuvia oli Mikeltä jossain bodylehdessä.

Sen takia nämä kuvat pitäisikin olla ilman kommentointimahdollisuutta. Ei semmoinen "hyvä Mike" selkääntaputuskaan taiteilijaa kehitä minnekään suuntaan...

Sen takia nämä kuvat pitäisikin olla ilman kommentointimahdollisuutta. Ei semmoinen "hyvä Mike" selkääntaputuskaan taiteilijaa kehitä minnekään suuntaan...
Kyllä mua vie eteenpäin sekin, jos ihmiset tykkää, se on iso kiitos omalle työlle. Ja kyllä sitä toki ennemmin vaikka lätkäjoukkueessa kuuntelee yleisön kannustusta kuin buuausta.

Kyllä mua vie eteenpäin sekin, jos ihmiset tykkää, se on iso kiitos omalle työlle. Ja kyllä sitä toki ennemmin vaikka lätkäjoukkueessa kuuntelee yleisön kannustusta kuin buuausta.

Osuvasti sanottu. Ei kai sitä pelkästään itselleen mitään esitettavää työtä tee. Kun joku toinen siitä tykkää, pitää sen tuntua hyvältä tuottajastakin, muuten kaikki on aikalailla turhaa.

Puhun varmaan nyt omiani, mutta etkö ollut sitä mieltä, ettei sua kiinnosta paskaakaan jos muut ei sun kuvista tykkää? Jos olen väärässä niin vilpittömät pahoittelut. Jokatapauksessa tämä kuva on mielestäni hienoin ottamasi, suorastaan loistava!:thumbs:

Puhun varmaan nyt omiani, mutta etkö ollut sitä mieltä, ettei sua kiinnosta paskaakaan jos muut ei sun kuvista tykkää? Jos olen väärässä niin vilpittömät pahoittelut. Jokatapauksessa tämä kuva on mielestäni hienoin ottamasi, suorastaan loistava!:thumbs:
Mua siis ei kiinnosta ne parantelut jälkeenpäin ja ns. ohjeet ja neuvot. Jokainen kuva on oma projektinsa ja on aika hyödytöntä jakaa neuvoja jostain kuvasta, jollaista en enää tule kuvaamaan.

Back
Ylös Bottom